L'Aeroport de Reus oferirà durant aquesta temporada d'estiu més vols cap al Regne Unit i Irlanda, centralitzats en Glasgow i Dublín, tal com ha fet públic aquest dimarts, 14 de maig. La companyia Thomson Airways ha confirmat que operarà quatre moviments setmanals entre Reus i cadascuna de les dues ciutats fins a la tardor. Amb aquesta confirmació, l'aeroport dona per tancada la darrera novetat de cara al període estiuenc, confirma una programació de més de 6.000 operacions comercials i referma els propòsits de superar el milió de passatgers durant el 2019.
En el cas de Glasgow, l'acord inclou quatre moviments aeris a la setmana, els dimarts i divendres, fins al pròxim 25 d'octubre. L'oferta de vols frega el centenar, i el total de places disponibles és, en total, de més de 18.500. Respecte a Dublín, seran també quatre vols setmanals, també els dimarts i divendres, fins al 17 de setembre. Hi ha més de 15.000 places disponibles en més de 80 vols programats.
L'Aeroport de Reus ha confirmat que Dublín és la destinació principal, la més demandada, amb més de 750 moviments i gairebé 140.000 seients oferts des del Baix Camp. Això suposa incrementar la previsió de passatgers gairebé un 10% respecte a l'any anterior. Durant aquesta temporada d'estiu, els vols entre Reus i Irlanda han crescut de forma significativa fins a superar el miler en total, i la previsió total de fregar els 200.000 passatgers.
En el cas de Glasgow, és la destinació que més creix amb un 20% més de vols i seients respecte al 2018 a Reus. L'oferta a la capital d'Escòcia és de més de 400 vols i de 75.000 seients durant la temporada, mentre que el total del Regne Unit s'eleva als gairebé 4.000 moviments aeris i gairebé 730.000 seients disponibles per als passatgers.
L'Aeroport de Reus supera els 50.000 passatgers durant el mes d'abril
La intermodal i un canvi de nom a l'Aeroport de Reus també entren en campanya
L'Aeroport de Reus ofereix gairebé 150 vols cap a Rússia durant la temporada d'estiu
L'Aeroport de Reus incorporarà nous autobusos cap a Tarragona i Barcelona aquest estiu