Aquest dijous 15 de juny al matí, s'ha realitzat el sorteig que ha decidit quins vallencs i vallenques podran veure el Tomet del Poble i les diades castelleres de la Festa Major de Sant Joan des dels balcons i finestres de l'Ajuntament.
Concretament, s'han sortejat quatre invitacions dobles per l'actuació castellera de Completes, el dia 23 de juny a les 23 hores. En aquest cas els números premiats són: 209, 123, 233 i 154. I quatre invitacions més per la Diada castellera de Sant Joan, dissabte 24 de juny a les 13 hores. En aquesta actuació hi podran assistir les persones que tenen els números: 205, 118, 85 i 121.
Per altra banda, també s'han sortejat 21 invitacions triples perquè els infants puguin gaudir del Tomet que tindrà lloc el diumenge 25 de juny a partir de les 18 hores. Així, les afortunades, són les persones inscrites en el sorteig amb els números: 243, 293, 281, 190, 288, 30, 153, 267, 239, 67, 94, 106, 132, 25, 277, 38, 212, 79, 62, 150, 39.
L'Ajuntament es posarà en contacte amb totes les persones guanyadores per confirmar la seva assistència. També es disposa d'una llista de suplents que ha sortit en el mateix sorteig.
Consulta els resultats: Sorteig per veure la Festa Major de Valls des del balcó de l'Ajuntament
L'Ajuntament es posarà en contacte amb totes les persones guanyadores
Ara a portada
-
-
-
Societat Reus es vesteix de rosa amb una nova edició del Festival Roses de Reus plena de novetats TarragonaDigital
-
Societat Valls estrenarà nous serveis descentralitzats d’expedició del Document Nacional d’Identitat i de passaport TarragonaDigital
-
Societat La Setmana Medieval de Montblanc encara l'últim tram de la festa amb unes previsions immillorables TarragonaDigital
Publicat el 15 de juny de 2023 a les 13:42