Valls celebrarà, finalment, el dissabte 17 de febrer el seu primer «Carnaval Bestial» amb un concurs de disfresses que tindrà a les mascotes com a grans protagonistes. L'activitat estava prevista que tingués lloc aquest dissabte 10 de febrer, però s'ha decidit traslladar-ho de dia per la previsió meteorològica.
[noticiadiari]99/14586[/noticiadiari]
El concurs de disfresses, que se celebrarà a partir de les 12 hores del dia 17 de febrer al Pati, requereix inscripció prèvia que es pot formalitzar, fins al 15 de febrer, a l'Oficina de Turisme de Valls (carrer de la Cort, 3). Per realitzar la inscripció s'haurà d'identificar l'animal, aportant la cartilla veterinària i persona titular de l'animal amb el DNI. A més, a banda d'especificar, nom, cognoms i categoria en què es desitja participar, la persona que s'inscrigui al concurs haurà de fer una donació de pinso, menjar humit o material de neteja per gos i/o gat per un valor igual o superior a 5 euros al mateix moment de la inscripció. En el cas que no es doni producte, es farà una aportació econòmica per un valor igual o superior a 5 euros.
Aquesta primera edició del concurs «Carnaval Bestial» s'ha organitzat en tres categories: la millor disfressa de mascota i propietari a conjunt, la millor disfressa de mascota i la millor disfressa de mascota des de casa. Referent a la categoria de millor disfressa de mascota des de casa, caldrà aportar prèviament una fotografia en format horitzontal amb l'animal disfressat per correu electrònic a comerc@valls.cat, ja que no caldrà traslladar-se amb l'animal el mateix dia del concurs, però sí que hi haurà d'assistir la persona participant.
Pel que fa als premis, el guanyador a la categoria de millor disfressa de mascota i propietari a conjunt s'emportarà un cap de setmana amb bungalow per dues persones amb mascota a Cal Índia de Sant Carles de la Ràpita, a més d'una assegurança de responsabilitat civil per una mascota durant 1 any. El premi a millor disfressa de mascota és un Smartbox d'una nit amb esmorzar per a dues persones amb mascota. Finalment, el premi a millor disfressa de mascota des de casa s'emportarà un sopar per a dues persones més la mascota al Restaurant Frida de Tarragona.
El Carnaval Bestial de Valls canvia de data per la previsió meteorològica
El «Carnaval Bestial» canvia de data i se celebrarà el dissabte dia 17 de febrer
Publicat el 08 de febrer de 2024 a les 09:00
Et pot interessar
-
Cultura L'Arxiu de la Diputació de Tarragona obre portes a la ciutadania amb una nova activitat didàctica
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 6, 7 i 8 de juny a la demarcació de Tarragona?
-
Cultura Mèdol converteix les golfes de la Casa Canals en poesia, matèria i llum amb l'exposició «Inventar_iar»
-
Cultura El Nomad Festival arriba al Parc del Pinar de Perruquet de la Pineda
-
Cultura L'Arxiu Històric de Tarragona fa un viatge en el temps per exposar «El Món dels Castellarnau»
-
Cultura El cinema Rambla de l'Art de Cambrils organitza una projecció «a cegues»