Espais Vius d'Art a l'Espluga de Francolí: consulta el programa d'actes de l'edició de 2022!

Del 2 al 8 de maig, el municipi de la Conca de Barberà viurà la segona edició de la iniciativa

Publicat el 28 d’abril de 2022 a les 10:25

L'Espluga de Francolí ha presentat la segona edició dels Espais Vius d’Art, l’EVArt 2022. Aquesta iniciativa de dinamització local i comercial, artística i cultural té com a objectius donar visibilitat als locals comercials en desús i fomentar la dinamització de l’eix comercial del municipi. La proposta creativa sorgeix arran de les necessitats comercials detectades. Alhora, és un dels resultats del projecte d’anàlisi sobre el comerç local i el cens de locals comercials en desús, dos estudis impulsats per l’Ajuntament. 

 

Programa d'actes

 

DEL 2 AL 8 DE MAIG

El Comerç balla amb la primavera. Comerços i empreses de la UBE. Campanya de primavera de la Unió de Botiguers i Empreses de l’Espluga de Francolí.

 

7 I 8 DE MAIG

Tot el dia, projeccions de videodansa als Espais Vius d’Art.

 

DIVENDRES 6 DE MAIG

A les 7 de la tarda al Teatre del Casal, espectacle inaugural de l’EVArt22 a càrrec de l’Escola de Dansa del Casal.

 

DISSABTE 7 DE MAIG

A les 10 del matí al pati de l’Antic Hospital, inauguració dels Espais Vius d’Art 2022 i presentació de projectes de comerç. A càrrec de les autoritats i entitats participants.

A 2/4 de 12 del migdia al Museu De la Vida Rural, inauguració de Vanishing Art de Jordi Vidal, exposició fotogràfica i dansa en viu. Aforament limitat.

A la 2/4 d’1 del migdia al passeig Cañellas, intervenció de l’Escola de Dansa del Casal amb la peça “Out”.

De les 4 a les 7 de la tarda a la plaça de l’Església, Mentre mengem carquinyolis.

A les 5 de la tarda, al Museu de la Vida Rural, visita dinamitzada a Generació [Re].

A les 6 de la tarda al Museu de la Vida Rural, Vanishing Art de Jordi Vidal, Exposició fotogràfica i dansa en viu. Aforament limitat.

A les 7 de la tarda, al Teatre del Casal, Ballar és cosa de llibres. Un espectacle de Pere Faura de la companyia La Diürna.

A les 12 de la nit, al jardí dels Francolins, concert de Banda Neón.

 

DIUMENGE 8 DE MAIG

A les 11 del migdia, a la plaça de l’Església, intervenció de l’Escola de Dansa del Casal amb la peça “Invisible”.

A 2/4 de 12 del migdia al Museu de la Vida Rural, Vanishing Art de Jordi Vidal

A la 1/4 de 2 del migdia a la plaça de l’Església, actuació del grup de ball Aires del Sur

A les 7 de la tarda, al Teatre del Casal, Memòria de les oblidades.