Reus va acomiadar aquest dilluns, 25 de setembre, una nova Festa Major de Misericòrdia. Ho va fer amb els tradicionals actes que conformen la jornada any rere any: les ballades del Seguici Festiu al passeig Misericòrdia durant el matí i a la tarda a la plaça del Santuari, la Baixada dels Diables, el Ball Solemne Curt de l'Àliga a l'interior del santuari, la carretillada i l'espectacle pirotècnic que va posar el punt final a les festes.
Tots aquests actes han deixat un any més diverses imatges per la posteritat que des de TarragonaDigital hem recollit. Mireu les fotografies:
[slideflaix]2104[/slideflaix]
FOTOS: Les millors imatges de la Diada de Misericòrdia 2023 a Reus
Reus va viure el dia de la seva patrona, la Mare de Déu de Misericòrdia, amb cultura popular i foc
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital

- Laia Solanellas
- Cap de redacció i fotografia a TarragonaDigital
Publicat el 26 de setembre de 2023 a les 10:41
Actualitzat el 26 de setembre de 2023 a les 10:45
Et pot interessar
-
Cultura La Bisbal del Penedès posa en marxa el primer Pla Municipal de Lectura del municipi
-
Cultura El Vendrell celebra el Dia Internacional dels Museus amb activitats per a tota la família
-
Cultura Una nit per descobrir els secrets millor guardats del Museu del Port de Tarragona
-
Cultura El cel de Tarragona tornarà a il·luminar-se amb la 33a edició del Concurs de Focs Artificials: les dates i tots els detalls
-
Cultura Renovació al capdavant del Centre de Lectura de Reus: l'ateneu tindrà la seva primera presidenta
-
Cultura La segona sessió prèvia del festival TETA de Tarragona arriba a la Sala del Sarcòfag d'Hipòlit