L'Escola de Música El Morell ha fet els concerts d'hivern, una activitat organitzada pel centre on es mostra el treball realitzat durant la primera part del curs. Enguany, ha estat una edició especial perquè s'ha donat dins del context del vintè aniversari de l'escola morellenca.
Entre el 7 i el 9 de febrer, l'alumnat de l'escola de música ha tingut l'oportunitat de pujar a l'escenari del Teatre Auditori durant aquest esdeveniment especial. Unes actuacions que han satisfet tot el professorat de l'Escola de Música El Morell.
El primer dels concerts d'hivern van anar a càrrec dels Ventacordes, Picatecles i Red Bek. Els primers, alumnes de guitarra i flauta travessera, es van endinsar en la banda sonora de Harry Potter. Els segons, alumnes de piano que toquen carillons, metal·lòfons i xilòfons, van interpretar peces tradicionals.
Finalment, la Red Bek, l'orquestra de flautes de bec, van tocar quatre cançons de la banda sonora d'Star Wars.
El segon dels concerts va comptar amb Els Martinets, que amb gralles i timbals, van tocar tres cançons tradicionals. També van pujar a l'escenari el Grup-Tradi Els Mussols que van optar per dues peces tradicionals.
El tercer dia va ser el torn d'Els Pizzicats, alumnes de violí, viola i violoncel, que van interpretar peces de Vivaldi i el We will rock you. També van actuar alumnes de tallers i l'orquestra de cambra, que van acabar amb el Mamma Mia d'Abba.
El 9 de febrer es va fer un concert a porta tancada, amb el cor femení Les pit-roig, el grup d'adultes de percussió corporal i l'alumnat adult.
A més d'aquests concerts, en el context del vintè aniversari es faran diverses actuacions al llarg de l'any. La pròxima cita serà el 27 de març, quan es farà el concert de La Marató, ja que no es va poder celebrar al desembre.