Sant Jordi radiant i multitudinari a Reus. Riuades de gent van omplir de gom a gom els carrers del centre de la ciutat durant tota la jornada. Les parades de llibres, partits polítics, entitats i floristeries, les quals es van ubicar entre la plaça Prim, la plaça del Mercadal, la plaça del Castell i la plaça de Sant Pere van veure com les vendes i l'activitat no s'aturava ni un segon pràcticament durant tot el dia.
Una jornada amb un sol radiant i la coincidència d'aquesta efemèride en diumenge van resultar ser un còctel ideal perquè la gent es llencés al carrer. La imatge de treballadors portant a coll cubells plens de roses noves per posar a la venda va ser una de les més repetides, i és que aquest Sant Jordi es va fer caixa.
Les llibreries també van tancar una jornada molt positiva i va ser gairebé missió impossible consultar i buscar un llibre a les places. La Diada de Sant Jordi a Reus es va tancar amb la tradicional actuació castellera dels Xiquets de Reus i amb l'actuació del Drac i la Víbria.
Mireu les imatges de la jornada de Sant Jordi 2023 a Reus:
[slideflaix]1968[/slideflaix]
Reus s'omple de gom a gom per celebrar la Diada de Sant Jordi
Riuades de gent van omplir els carrers i places del centre de la ciutat durant tota la jornada
ARA A PORTADA
-
Instal·laran una planta de tractament de residus no reciclables a la Selva del Camp amb una inversió milionària TarragonaDigital
-
-
Vera Fauna: «El triomf més gran d’una banda no és omplir estadis, sinó sobreviure a un estat de creixement» Sandra Pérez
-
-
El iot rus retingut a la Marina Tarraco des de fa tres anys marxa del Port de Tarragona Antonio Ramos Llauradó

- Laia Solanellas
- Cap de redacció i fotografia a TarragonaDigital
Publicat el 24 d’abril de 2023 a les 09:21
Actualitzat el 24 d’abril de 2023 a les 09:29
Et pot interessar
-
Cultura L'Espluga de Francolí viu la diada dels Sants Patrons amb la recuperació de la sortida de la bandera
-
Cultura Alèxia Pascual i Mariona Escoda actuaran per Santa Tecla a Tarragona amb la TGN Big Band
-
Cultura La Catedral de Tarragona estrena l'espectacle audiovisual «El Camí de la Llum»
-
Cultura El Museu Casteller de Catalunya presenta una nova exposició amb motiu dels 15 anys de Patrimoni Immaterial de la Humanitat
-
Cultura La Diada Castellera del Mercadal presenta el cartell per a l'edició 2025
-
Cultura El Govern compra la col·lecció fotogràfica Forvm per dipositar-la al Museu d'Art Modern de Tarragona