Sant Jordi radiant i multitudinari a Reus. Riuades de gent van omplir de gom a gom els carrers del centre de la ciutat durant tota la jornada. Les parades de llibres, partits polítics, entitats i floristeries, les quals es van ubicar entre la plaça Prim, la plaça del Mercadal, la plaça del Castell i la plaça de Sant Pere van veure com les vendes i l'activitat no s'aturava ni un segon pràcticament durant tot el dia.
Una jornada amb un sol radiant i la coincidència d'aquesta efemèride en diumenge van resultar ser un còctel ideal perquè la gent es llencés al carrer. La imatge de treballadors portant a coll cubells plens de roses noves per posar a la venda va ser una de les més repetides, i és que aquest Sant Jordi es va fer caixa.
Les llibreries també van tancar una jornada molt positiva i va ser gairebé missió impossible consultar i buscar un llibre a les places. La Diada de Sant Jordi a Reus es va tancar amb la tradicional actuació castellera dels Xiquets de Reus i amb l'actuació del Drac i la Víbria.
Mireu les imatges de la jornada de Sant Jordi 2023 a Reus:
[slideflaix]1968[/slideflaix]
Reus s'omple de gom a gom per celebrar la Diada de Sant Jordi
Riuades de gent van omplir els carrers i places del centre de la ciutat durant tota la jornada
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Reus tanca la porta a les famílies que reclamen plaça a les escoles públiques de la zona D Sandra Pérez
-
Un estudi d'Stop Creuers Tarragona assegura que l'aire del Port supera els límits de contaminació Antonio Ramos Llauradó
-
La URV ofereix un nou màster centrat en la gestió de la «descarbonització industrial i social» TarragonaDigital
-

- Laia Solanellas
- Cap de redacció i fotografia a TarragonaDigital
Publicat el 24 d’abril de 2023 a les 09:21
Actualitzat el 24 d’abril de 2023 a les 09:29
Et pot interessar
-
Cultura El FIC-CAT projectarà 78 produccions amb 28 estrenes mundials a Roda de Berà
-
Cultura El Petit de Cal Eril portarà la seva nova gira a Tarragona aquest juliol
-
Cultura El cantautor Fito Luri estrena el seu nou treball, «Seda i ferro», que presentarà per Sant Pere a Reus
-
Cultura Reus s'omple d'acrobàcies amb el tret de sortida de la 29a edició de la Fira Trapezi
-
Cultura La Bisbal del Penedès posa en marxa el primer Pla Municipal de Lectura del municipi
-
Cultura El Vendrell celebra el Dia Internacional dels Museus amb activitats per a tota la família