El Festival Sota La Palmera ha anunciat una novetat de darrera hora en la seva programació, ja que el grup tarragoní Roba Estesa actuarà el dissabte 9 d’agost, a les 21 hores al Camp de Mart, dins de la programació de La Imaginada. L’actuació forma part d’una programació compartida entre el Festival Sota la Palmera i La Imaginada, que uneixen esforços per oferir una proposta cultural jove, inclusiva i compromesa amb el territori. El festival, que va començar el 26 de juny i s'allargarà fins al dia 9 d'agost, suma més de 45 activitats gratuïtes i continua omplint l’Espai Jove La Palmera i d'altres espais amb propostes artístiques, nits temàtiques i concerts.
La banda tarragonina, immersa en la seva gira de comiat, oferirà un concert molt especial a Tarragona, ciutat on va començar el seu camí. Amb més d’una dècada de trajectòria, Roba Estesa ha sabut connectar amb milers de persones gràcies a la seva fusió única de folk, cúmbia, rumba catalana i cançó d’arrel. La jornada del 9 d'agost serà compartida amb altres veus potents, com la de Paula Fitzz, que també participarà en la clausura del festival.
Les propostes del Festival Sota la Palmera d'aquest cap de setmana
D’altra banda, aquesta setmana la ciutat es tornarà a omplir de música i activitats amb diverses actuacions musicals al Festival Sota La Palmera, com les de Juls o les Al·lèrgiques al pol·len, entre altres. Aquest divendres 11 de juliol, a les 21 hores, les Al·lèrgiques al pol·len arriben a Tarragona presentant el seu quart disc. La girl band del barri de Gràcia de Barcelona s’ha posicionat dins de les tendències musicals del territori ràpidament des del seu debut l'any 2019 amb la seva frescor i un directe enèrgic.
Dissabte 12 de juliol, i també a les 21 hores, podrem gaudir de l’actuació de Juls. L’artista gironina és una de les veus més prometedores del panorama musical català, amb un estil indie-pop i urbà. Totes les activitats del Festival Sota La Palmera són gratuïtes, amb aforament limitat. Podeu consultar la programació completa al següent enllaç.