Torna l'Úrsula Beer Fest de Valls, la festa gastronòmica de tardor nascuda l'any 2019

El 28 i el 29 d'octubre el Portal Nou acollirà la celebració

Publicat el 18 d’octubre de 2022 a les 15:18

El Portal Nou de Valls tornarà a acollir l'Úrsula Beer Fest els dies 28 i 29 d'octubre, la festa gastronòmica de tardor nascuda l'any 2019 i dedicada a la cervesa artesana i als forns i cansaladeries km0 de la ciutat.

 

Després que les restriccions per la pandèmia impedissin la celebració els anys 2020 i 2021, aquest 2022 la regidora de Comerç i Turisme de l'Ajuntament de Valls recupera la festa que arrencarà divendres 28 a la tarda i que s'allargarà durant tot el dissabte.

 

La celebració a l'entorn de la cultura de la cervesa, la gastronomia i la música folk, comptarà amb els estands de productors cervesers del territori els visitants podran acompanyar la beguda amb salsitxes casolanes elaborades per quatre cansaladeries de Valls.

 

En concret, a l'edició d'enguany hi participaran nou productors cervesers: les Clandestines, Ebrewin, Jupiter Coop, Kesse, Ona, Redhop Salomó, Rústica Bufona, Segarreta i Subversiva. Les cansaladeries vallenques Bonet, Batalla, Pons i Queralt seran els encarregats de subministrar les llonganisses tradicionals, amb pebre o amb mel i mostassa, botifarres blanques, bratswurts o frankfurts, mentre que els forns Cal Cesc, Ca l'Estevet i la Barcelonesa posaran el pa.

 

A més, coincidint amb aquests dies, del 24 d'octubre al 5 de novembre, les cansaladeries oferiran les seves especialitats també en els seus establiments.

 

Els visitants trobaran a l'estand de l'organització situat al Portal Nou els gots de vidre a 1,5 euros per degustar les diferents cerveses, a més de bosses i samarretes de marxandatge de l'esdeveniment. Les consumicions s'abonaran en cada estand dels diferents productors al preu de 2 euros.

 

L'Úrsula Beer Fest es nodrirà, a més, d'un programa musical per esdevenir una proposta d'oci per a tots els públics. Així, en l'edició d'enguany hi participaran la Piccola Orquesta, Bunker Li i grups de Dj's.