Després l'èxit aconseguit en les últimes edicions, els Serveis Funeraris Reus i Baix han anunciat la represa d'una sèrie de visites diürnes al Cementiri General de Reus per al primer semestre de 2024. Aquestes visites tindran lloc l'últim diumenge de cada mes, des de gener fins al pròxim juny.
Aquest programa de visites és una part important de les activitats planificades pel recinte funerari al llarg de l'any, amb l'objectiu de donar a conèixer el ric patrimoni cultural i històric del cementiri.
Cal destacar que l'aforament serà limitat per preservar la intimitat del recinte, i les inscripcions es podran gestionar mitjançant la plataforma web www.sfreus.cat. L'horari establert per a aquesta activitat serà de les 11.00 del matí fins a les 12.15 del migdia.
Les dates programades per a aquestes visites són les següents el 28 de gener, el 25 de febrer, el 24 d'abril, el 26 de maig i el 30 de juny.
Aquesta activitat ofereix als participants la possibilitat d'explorar la riquesa cultural del Cementiri General de Reus i comprendre millor la seva importància històrica i patrimonial a través de les explicacions guiades per professionals dels Serveis Funeraris.
Tornen les visites diürnes per descobrir la història i patrimoni del Cementiri de Reus
S'han programat visites durant el primer semetre de l'any fins al juny
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 18 de gener de 2024 a les 15:28
Et pot interessar
-
Cultura La Bisbal del Penedès posa en marxa el primer Pla Municipal de Lectura del municipi
-
Cultura El Vendrell celebra el Dia Internacional dels Museus amb activitats per a tota la família
-
Cultura Una nit per descobrir els secrets millor guardats del Museu del Port de Tarragona
-
Cultura El cel de Tarragona tornarà a il·luminar-se amb la 33a edició del Concurs de Focs Artificials: les dates i tots els detalls
-
Cultura Renovació al capdavant del Centre de Lectura de Reus: l'ateneu tindrà la seva primera presidenta
-
Cultura La segona sessió prèvia del festival TETA de Tarragona arriba a la Sala del Sarcòfag d'Hipòlit