El Nàstic de Tarragona ha tancat la incorporació del migcampista Andy Escudero per a les pròximes dues temporades. Es tracta del segon fitxatge de cara a la campanya 2022-2023 on es buscarà l’ascens de categoria. El futbolista arriba a Tarragona després que el club hagi arribat a un acord amb l’Alcoyano per al traspàs a l’equip dirigit per Raül Agné.
Un migcampista de perfil ofensiu
Andy Escudero Jara, conegut futbolísticament com Andy Escudero, té 23 anys acabats de complir i aterra al Nàstic per aportar en el vessant ofensiu. Es tracta d’un migcampista molt polivalent que pot jugar a les bandes i fins i tot actuar de mitjapunta. Aquesta darrera campanya ha estat una peça clau al conjunt d’Alcoi després de jugar 36 partits, donar vuit assistències i anotar dos gols.
[tweet]1546899048707366912[/tweet]
Segons el mateix Nàstic, el jugador «aportarà molt de joc ofensiu, donant continuïtat a la possessió, verticalitat i qualitat en la darrera passada». Escudero es va formar al futbol base de l’Atlético de Madrid fins al 2018, anant cedit després al Sanse. A l’estiu del 2019 es va incorporar al Murcia i posteriorment a l’Intercity abans d’anar a parar a l’Alcoyano.
El nou jugador grana s’ha compromès amb el club fins al juny del 2024 i s’incorporarà als entrenaments el primer dia de la pretemporada.