El Nàstic jugarà diumenge a les 16.00 hores al camp de la Balompédica Linense buscant la primera victòria com a visitant de la temporada. Aquest, el segon partit del 2022, també servirà per intentar aconseguir el primer triomf de l’any després de l’empat davant l’Albacete. Els de Raül Agné no saben què és sumar tres punts lluny de casa i ho volen aconseguir contra el cinquè per retallar distàncies amb el playoff d’ascens.
Tres baixes i un retorn
Raül Agné, entrenador del Nàstic, seguirà patint diferents absències per al partit de diumenge. El tècnic grana no podrà comptar amb l’encara lesionat Èdgar Hernández, amb un Jannick Buyla que segueix disputant la Copa Àfrica i un Javi Ribelles que està sancionat. La cara positiva podria ser el retorn d’un Pol Domingo que ja ha deixat enrere el Covid-19.
[tweet]1483879588589719557[/tweet]
Els tarragonins es trobaran davant una Balompédica Linense que és el cinquè classificat a la taula amb 28 punts. Els andalusos, dirigits per Romerito, travessen un moment complicat de resultats després de sumar només quatre dels darrers quinze punts. Destaca la golejada escandalosa patida al camp de l’Andorra (7-1), guanyant únicament l’Alcoyano en els darrers cinc partits.
Aquest duel serà el primer d’una sèrie de tres que es disputaran en un curt espai de temps: una setmana. Després del Linense, els grana rebran dimecres a les 19.00 hores a l’Andorra i el diumenge 30 es visitarà el Betis a les 17.00 hores.