Prop de 350 persones prendran part a la tercera edició de l'E-Bike Day Penedès, que se celebrarà aquest diumenge 5 de març. La ruta cicloturística no competitiva comptarà aquest 2023 amb el seu rècord de participants, un fet que indica que l'esdeveniment es comença a fer un lloc en l'agenda d'activitats esportives del Baix Penedès.
Els participants sortiran a les nou del matí des de Cunit de forma esglaonada, per completar una ruta en la qual podran descobrir els paisatges i la gastronomia de la comarca. Com a novetat d'enguany, el circuit es farà en sentit contrari a l'última edició. S'ha previst un tast de diferents vins del Penedès a les cooperatives de Bellvei i la Domenys.
La ruta també inclou un dinar a la Bisbal del Penedès amb productes autòctons, cortesia del col·lectiu Terra i Taula. Aquesta és una iniciativa que vol desestacionalitzar el turisme 'slow', al Baix Penedès, descobrint paisatges que van més enllà de la platja.
Les bones xifres de participació d'aquest any han animat als organitzadors a començar a preparar una edició de dues jornades pel 2024.
Rècord d'inscrits per a la tercera edició de l'E-Bike Day Penedès
Prop de 350 persones prendran part a un esdeveniment que sortirà des de Cunit
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 27 de febrer de 2023 a les 15:12
Et pot interessar
-
Esports Reus acollirà la final estatal de Roller Derby, pendent de l'ascens a Primera Divisió de l'equip local
-
Esports El Nàstic acomiada Dani Vidal i és substituït per l'històric Luis César
-
Esports El Nàstic es deixa empatar contra el Lugo i comença a preocupar de valent
-
Esports Jordi Garcia, entrenador del Reus Deportiu: «Havíem treballat molt bé durant vuit anys, només faltava culminar-ho»
-
Esports La quarta edició de la Trail Tarragona reuneix 400 participants aquest cap de setmana
-
Esports La caminada Reus-Prades-Reus torna amb la 28a edició per posar a prova la resistència dels participants