Tarragona serà l'escenari de la quarta etapa de La Vuelta el 29 d'agost

L'etapa sortirà d'Andorra la Vella i farà un recorregut de 183,4 quilòmetres

Publicat el 10 d’agost de 2023 a les 16:01
Tarragona acollirà la final de la quarta etapa de La Vuelta Ciclista 2023, el 29 d'agost. Serà una etapa catalogada de mitja muntanya que començarà a Andorra la Vella i que constarà d'un total de 183,4 quilòmetres. Des dels inicis d'aquesta competició internacional, un total de tretze etapes han acabat a Tarragona. L'última vegada va ser l'any 2017, quan una de les etapes va finalitzar a l'Anella Mediterrània.

En aquesta ocasió, arribarà a Tarragona per l'avinguda d'Andorra fins a la plaça de la Imperial Tàrraco, per enfilar la Rambla Nova fins a la font del Centenari, l'avinguda de Pau Casals, d'Estanislau Figueras, la Rambla Vella fins a la plaça de la UNESCO i el passeig de Sant Antoni, on estarà situada la meta.

El Palau de la Diputació serà la seu de l'Oficina Permanent i Sala de Premsa de La Vuelta el 29 d'agost. S'hi habilitarà el Pati del Palau per a 80-100 periodistes; la Sala Julio Antonio per al jurat tècnic, i altres espais adjacents. La Vuelta d'enguany estarà formada per un total de 21 etapes i cobrirà una distància total de 3.153,8 quilòmetres. S'iniciarà el 26 d'agost a Barcelona i acabarà el 17 de setembre a Madrid. Durant les 21 etapes, comptarà amb 11 sortides i 8 metes compreses entre l'estat espanyol, Andorra i França.