Convocats pel Partit Popular, centenars de persones s'han concentrat al balcó del Mediterrani de Tarragona per mostrar el seu rebuig contra l'acord per la llei d'amnistia. Els protestants han llençat consignes dirigides principalment contra l'actual president espanyol en funcions, Pedro Sánchez, a qui han acusat de ser un "delinqüent" i un "traïdor". En la mateixa línia, han demanat l'empresonament tant de Sánchez com de Carles Puigdemont.
Segons l'organització, l'acció ha aplegat més d'un miler de persones, entre les quals també s'han pogut veure nombrosos dirigents populars del conjunt de la demarcació tarragonina. Una xifra que la Guàrdia Urbana de Tarragona ha rebaixat fins als 700 assistents En un manifest conjunt, el president provincial del PP a Tarragona, Mario García, ha carregat contra Sánchez per, segons ha afirmat, posar els "interessos partidistes" per davant als de l'estat espanyol. A la vegada, García ha criticat l'acord per la llei d'amnistia per ser "un atac" envers la separació de poders. "Estem patint un atac a la democràcia perpetrat pel PSOE impulsat pels independentistes", ha etzibat.
Un grup de manifestants protesten davant la seu del PSC
La protesta s'ha donat per finalitzada després de la lectura d'un manifest conjunt que s'ha llegit a totes les capitals de província on s'han convocat concentracions. Tot i que l'organització ha tancat l'acte en aquest punt, un grup de manifestants ha optat per continuar la jornada davant la seu del PSC de Tarragona. D'aquesta manera, s'han desplaçat fins l'avinguda Ramon i Cajal per mostrar el seu malestar envers els pactes per la investidura de Pedro Sánchez i on han repetit càntics en contra de l'amnistia. L'acció ha transcorregut sense cap incident.