El partit d'Oliver Klein impugna els resultats de diverses meses electorals

NMC assegura que el pacte contra l'actual alcalde "és un mercadeig inadmissible de càrrecs i cadires"

Publicat el 12 de juny de 2023 a les 10:50
Actualitzat el 12 de juny de 2023 a les 10:52
Nou Moviment Ciutadà (NMC) ha impugnat el resultat de diverses meses electorals del municipi de Cambrils. En aquest sentit, el president del partit, Antonio Martínez, ha assenyalat que "només l'NMC es preocupa per la transparència i la legalitat de les votacions i, per això, hem impugnat els resultats d'unes meses en què s'hi han detectat irregularitats importants".

En aquest sentit, Martínez ha afegit que "si els partits grans en comptes de preocupar-se a tancar un pacte molt negatiu per Cambrils es preocupessin per la transparència i la qualitat democràtica, s'haurien sumat a la impugnació de les taules que tenen irregularitats. Està clar que callen perquè els hi convé, ja que només aspiren a ocupar cadires".

Cal recordar que la passada setmana PSC, Esquerra, Junts i En Comú Podem van arribar a un acord de govern per liderar l'Ajuntament de Cambrils en el mandat 2023-2027. Si les impugnacions prosperen els resultats podrien canviar i afectar al pacte tancat.
 

"Mercadeig inadmissible de càrrecs i cadires"

Antonio Martínez ha qualificat la situació de "mercadeig inadmissible de càrrecs i cadires". Pel president d'NMC, "els partits grans ignoren als votants: només busquen càrrecs i cadires, perquè això els hi permet mantenir, gràcies a les subvencions públiques que reben, les seves grans estructures farcides de càrrecs de confiança que paguen dels pressupostos públics, és a dir, que paguem entre totes i tots".

En aquest sentit, el màxim responsable del partit ha assegurat que "els acords mai responen a criteris ideològics o programàtics, sinó a quotes de poder per controlar els ens supramunicipals, com és el cas dels consells comarcals i les diputacions".
 

"A Cambrils, els votants han castigat els partits grans"

El president del partit d'Oliver Klein ha afirmat que "a Cambrils, els votants han castigat els partits grans, ja que tots han perdut molts i molts vots en relació amb les municipals del 2019. Davant aquesta realitat, en comptes de reconèixer que han fracassat, han optat per configurar una aliança d'interessos entre perdedors en què Cambrils és el que menys els hi importa".

Finalment, Antonio Martínez ha manifestat que "la seva ambició i els seus ulls només estan posats en càrrecs, molt ben pagats, que poden tenir a la Diputació, com ha succeït amb ERC que ha gaudit els darrers dos anys d'una vicepresidència, o al Consell Comarcal".