El PP nomena Àlex Barrera com a candidat a les eleccions municipals del Vendrell

Els populars tenen l'objectiu de recuperar la representació a la capital del Baix Penedès

Publicat el 25 de gener de 2023 a les 09:13

El comitè electoral provincial del Partit Popular (PP) d'aquest dimarts 24 de gener ha escollit Àlex Barrera com a cap de llista al Vendrell. Nascut a Barcelona fa 33 anys, Barrera resideix actualment als Masos de Coma-ruga, i treballa en una empresa industrial del Penedès.

 

Barrera es va unir al projecte del PP al Baix Penedès fa uns anys, tal com explica en aquesta carta publicada a TarragonaDigital. «Vaig veure que a nivell municipal sí és possible aconseguir un impacte tangible», afirmava el ja candidat a l'alcaldia del Vendrell. Barrera també avisava que ningú donés per mort el PP al municipi i es comprometia a «treballar de valent perquè existeixi un progrés real i notable».

 

L'objectiu del PP a les eleccions municipals del mes de maig és recuperar la representació a l'Ajuntament que va perdre el 2019. En aquella ocasió, els 631 vots que va aconseguir la llista encapçalada per Jero Merino no van ser suficients. El PP va quedar sense cap regidor al consistori vendrellenc, on havia tingut representació de forma continuada des del 1983.

 

El passat mes de novembre, els populars ja van avançar que presentarien candidatura a una desena de municipis del Baix Penedès. Aquesta setmana també s'ha fet oficial la de Juanjo García a Calafell.