Jordi Fortuny i Guinart ha estat nomenat director dels Serveis Territorials d'Empresa i Treball a Tarragona, en substitució de Sofia Moya Pereira, que ocupava el càrrec des del mes de setembre de 2021.
Nascut a Tarragona l'any 1963, Fortuny és llicenciat en Ciències Químiques per la UB (Facultat de Químiques de Tarragona). Ha treballat a la indústria química i de control. També ha estat docent de Física i Química i va ser el director fundador de l'Institut de Bonavista.
De l'any 2007 al 2019 va exercir d'Inspector d'Educació a Tarragona. Regidor a l'Ajuntament de Tarragona per ERC des del 2015, ha estat primer i segon tinent d'alcalde del consistori, així com coordinador de l'Àrea de Serveis Generals i Govern Obert (2019-2023).
El regidor d'ERC de Tarragona, Jordi Fortuny, nou director dels Serveis Territorials d'Empresa i Treball a Tarragona
Fortuny entra en substitució de Sofia Moya que ocupava el càrrec des del setembre de 2021
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de setembre de 2023 a les 08:22
Et pot interessar
-
Política Jordi Aymerich es converteix en el nou alcalde de Savallà del Comtat
-
Política ERC demana explicacions a l'alcalde Viñuales «per la contractació de detectius privats» a l'EMT
-
Política El Ministeri de Cultura i Junts acorden ubicar la Biblioteca Provincial de Tarragona a la Tabacalera
-
Política Camí Mendoza anuncia que deixa la política municipal després de deu anys de trajectòria
-
Política El PP de Tarragona reclama la construcció del nou enllaç viari de l'AP-2 a Vimbodí
-
Política El PP de Tarragona censura la gestió de la neteja del govern Viñuales: «No rebem un bon servei»