ERC Reus promet un bo de 50 euros per als joves de Reus quan facin 18 anys sota el títol de Clau Cultura18 perquè el destinin a activitats que s'organitzin a la ciutat. Aquest dimarts, l'alcaldable de la formació, Noemí Llauradó, s'ha compromès, alhora, a incrementar el pressupost de cultura de l'Ajuntament de Reus fins que suposi el 4% del total. Segons ho ha plantejat, el bo cultural es podrà fer servir en qualsevol activitat en la qual hi hagi la implicació del consistori i serà compatible amb qualsevol altre descompte preexistent.
[noticiadiari]99/9570[/noticiadiari]
Llauradó explica que la mesura vol "afavorir l'adhesió a l'activitat cultural i artística de la ciutat". Insisteix que la cultura és "una eina clau per al benestar de les persones i per al desenvolupament de l'esperit crític i creatiu" que, a més, els republicans també veuen com una oportunitat per "afavorir la cohesió social, l’esperit de pertinença. El número dos de la llista, i actual regidor de Cultura, Daniel Recasens, ha plantejat implantar una única direcció artística per al Teatre Fortuny, el Bartrina i l'espai que havia ocupat Bravium Teatre, el Centre Catòlic.
[municipalstarragona]
"Exigeixen una organització coordinada amb l'objectiu de reconnectar-los en estratègia i funcionalitat i encaminar-los, progressivament, per incrementar la formació, creació i producció", ha exposat. La idea dels republicans és que la gerència conjunta sigui la de Reus Cultura i es tregui a concurs públic la direcció artística de la xarxa municipals de teatres cada dos anys, prorrogables a dos més. ERC també apunta que cal fer "un replantejament pel que fa a l'adequació dels equips tècnics".
ERC Reus aposta per una direcció artística única i externa dels teatres
Noemí Llauradó aposta per concebre els teatres Fortuny, Bartrina i l'antic Bravium com un sol organisme
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 23 de maig de 2023 a les 18:25
Actualitzat el 23 de maig de 2023 a les 18:35
Et pot interessar
-
Política Som Poble-ERC demana que l'Ajuntament del Vendrell rebutgi un projecte de planta fotovoltaica al Pla de Mar
-
Política Junts per Reus vol que s'enderroqui l'edifici de l'avinguda del Carrilet per ampliar l'espai ciutadà
-
Política Salou diu la seva sobre l'estació intermodal i planteja un nou desacord a l'Àrea Metropolitana
-
Política Santa Oliva exposa al president Illa les seves reivindicacions municipals