Som Indentitaris (SOMI) es presenta per segona vegada a les eleccions municipals del Vendrell, aquest cop amb Israel Carrión com a cap de llista. El 2019, el partit hereu de Plataforma per Catalunya (PxC) no va arribar als 300 vots, quedant en penúltim lloc. Des de la mateixa formació han reconegut que no van tenir prou temps per preparar la campanya de manera adequada.
Quatre anys després, SOMI creu que pot millorar els resultats i aconseguir representació al consistori. TarragonaDigital ha enviat un qüestionari amb deu preguntes idèntiques a tots els alcaldables de la ciutat. Aquestes han estat les respostes del candidat de Som Identitaris.
—Quina creu que ha de ser la principal prioritat del Vendrell pel pròxim mandat?
—Unir el Vendrell amb els barris marítim amb una rambla.
—És partidari de treure els cotxes de la zona de la Rambla i fer aquest espai amb prioritat pels vianants?
—Sí.
—Quina opció veu més viable per fer nous aparcaments a prop del centre?
—Fer un pàrquing soterrat a la Rambla.
—És partidari de mantenir la recollida de residus mancomunada al Consell Comarcal, externalitzar-la a través de l’Ajuntament o recuperar la gestió directa?
—Creiem que cal recuperar la gestió directa.
—Com caldria potenciar els nuclis marítims del municipi?
—Utilitzant la bona comunicació del nostre municipi, fomentant un turisme de qualitat, creant un parc de convencions i zones d'oci segures al costat del que seria la rambla que uneix el Vendrell amb els barris marítims.
—De quina manera creu que s’ha de lluitar contra l'erosió del litoral?
—Posant espigons o traient els que estan ocasionant aquest greu problema.
—És partidari de mantenir obertes les dutxes de les platges?
—Sí.
—S’estan a punt de complir deu anys del fatal incendi dels Pisos Planas. Quines actuacions creu que s’haurien de fer en aquest barri?
—Els barris no els fan els edificis, els fan les persones i són aquestes les primeres que han d'estar disposades a millorar o canviar els seus barris. Si no és així, qualsevol actuació serà fallida.
—Com actuaria al complex ocupat de la Creu de Coma-ruga?
—Les lleis haurien de protegir la propietat privada de la usurpació. Un edifici no hauria de sortir gratis als usurpadors. Però mentre les lleis no canviïn, des de l'Ajuntament s'hauria de denegar qualsevol ajut als usurpadors.
—Cal impulsar un nou POUM de forma immediata al Vendrell?
—Sí.
Israel Carrión: «Cal unir el Vendrell amb els barris marítims amb una rambla»
El candidat de Som Identitaris respon el qüestionari de TarragonaDigital de les eleccions municipals
Ara a portada
-
Política Tarragona adjudica el nou contracte de la brossa a Urbaser: divisió total al plenari Antonio Ramos Llauradó
-
Política La nova ordenança de terrasses de Tarragona entrarà en vigor en les pròximes setmanes TarragonaDigital
-
Societat Els nivells de reverberació a l'escola Prat de la Riba de Reus superen els llindars recomanats TarragonaDigital
-
Política Cambrils destinarà un romanent de 7 milions d'euros a sanejar el deute i garantir l'estabilitat TarragonaDigital
-
Societat Augmenta l'incivisme i la brossa llançada incorrectament a l'Espluga de Francolí TarragonaDigital
Publicat el 28 d’abril de 2023 a les 06:00
Et pot interessar
-
Política Som Poble-ERC demana que l'Ajuntament del Vendrell rebutgi un projecte de planta fotovoltaica al Pla de Mar
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa
-
Política Junts per Reus vol que s'enderroqui l'edifici de l'avinguda del Carrilet per ampliar l'espai ciutadà
-
Política Salou diu la seva sobre l'estació intermodal i planteja un nou desacord a l'Àrea Metropolitana