Montblanc Progressa ha presentat els números 2 i 3 de la seva candidatura per a les eleccions municipals. Pep Andreu, l'alcaldable, ha anunciat que Marià Gomis i Anna Lafebre ocuparan aquests llocs.
Marià Gomis, llicenciat en dret, serà el número dos i farà equip amb Josep Andreu amb l’objectiu de reeditar l'alcaldia que ostenta des del 2007. Actualment, Gomis és secretari de l’Ajuntament de Montblanc. Segons ha anunciat, «durant la campanya electoral no exercirà de secretari per no interferir en les tasques administratives de l’ajuntament».
L'altra incorporació és la d’Anna Lafebre, fisioterapeuta i psicòloga. Lafebre ha estat vinculada al moviment sobiranista des de l’inici del procés independentista i Andreu ha anunciat la incorporació al nou projecte com a perfil independent, per tal de sumar noves sensibilitats i «també ens enfocarem a les persones, presentarem un programa on tindrem en compte com millorem la qualitat de vida de les persones que viuen a Montblanc, a més, treballarem també sobre la part social per una millora dels recursos de les persones de Montblanc i pedanies».
Josep Andreu ha comunicat que, abans de Setmana Santa es faran públics la resta de membres de la candidatura.
Josep Andreu presenta els números 2 i 3 de la seva candidatura electoral
Abans de Setmana Santa es faran públics la resta de membres de la candidatura
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 09 de març de 2023 a les 13:01
Et pot interessar
-
Política Camí Mendoza anuncia que deixa la política municipal després de deu anys de trajectòria
-
Política El PP de Tarragona reclama la construcció del nou enllaç viari de l'AP-2 a Vimbodí
-
Política El PP de Tarragona censura la gestió de la neteja del govern Viñuales: «No rebem un bon servei»
-
Política ERC reclama mesures a l'Anella Verda de Tarragona per prevenir incendis forestals
-
Política El PP carrega contra el Govern pel primer any de legislatura: «Illa ha abandonat Tarragona»
-
Política En Comú Podem critica la gestió forestal del govern municipal de Tarragona