Junts per Reus vol crear un Consell Municipal de l'Esport Inclusiu amb Jordi Cervera com a president. La cap de llista, Teresa Pallarès, ha anunciat la proposta aquest dimarts, subratllant que Cervera és "un referent en aquest àmbit". La primera feina que haurà de fer aquest consell, segons apunta la formació, és organitzar els Special Olympics Meeting Reus 2024.
[noticiadiari]99/9570[/noticiadiari]
Pallarès assegura que, si és alcaldessa, té "la voluntat que l'esport inclusiu tingui més protagonisme durant el pròxim mandat". Cervera considera que aquest hipotètic consell municipal "ha de potenciar tots els àmbits, especialment des de l'escola i les entitats organitzades". Aposta, també, perquè tingui "una partida pressupostària pròpia per fer d'aquest projecte una marca visible, digne i un tret diferencial de ciutat".
[municipalstarragona]
Amb la incorporació de Jordi Cervera al projecte de futur de Junts per Reus —no va a la llista electoral—, Pallarès exposa que "la nostra llista reuneix persones procedents de Convergència, d'Esquerra, d'Unió, del PSC, del PDECat i ara també d'Ara Reus". Precisament Cervera va ser fundador d'Ara Reus i el seu primer portaveu municipal com a regidor i cap de llista.
[noticiadiari]99/7416[/noticiadiari]
El passat mes de febrer es va fer públic que Cervera havia abandonat el partit després de quedar fora dels primers llocs de la llista electoral. Llavors no tancava la porta a incorporar-se a altres projectes electorals i, finalment, ho ha fet amb el de Junts per Reus, des de fora de la llista. Amb perspectiva, l'arribada de Cervera a l'entorn postconvergent suposa un retorn on va iniciar la seva trajectòria política.
Va ser regidor per CiU entre el 2007 i el 2011, amb Carles Pellicer com a portaveu del partit a l'oposició i durant l'últim mandat de Lluís Miquel Pérez (PSC) com a alcalde. Quan va acabar el mandat va fundar Ara Reus, partit amb el qual va obtenir dos regidors l'any 2011 i va revalidar-los el 2015 i el 2019. En aquestes darreres eleccions, Cervera anava com a número tres de la llista i va quedar fora del consistori.
Junts per Reus incorpora Jordi Cervera com a referent de l'esport inclusiu
Teresa Pallarès l'ha presentat com una aposta per presidir el Consell Municipal de l'Esport Inclusiu que vol crear si és alcaldessa
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 23 de maig de 2023 a les 13:35
Actualitzat el 23 de maig de 2023 a les 13:37
Et pot interessar
-
Política Som Poble-ERC demana que l'Ajuntament del Vendrell rebutgi un projecte de planta fotovoltaica al Pla de Mar
-
Política Junts per Reus vol que s'enderroqui l'edifici de l'avinguda del Carrilet per ampliar l'espai ciutadà
-
Política Salou diu la seva sobre l'estació intermodal i planteja un nou desacord a l'Àrea Metropolitana
-
Política Santa Oliva exposa al president Illa les seves reivindicacions municipals