L’Ajuntament de Tarragona es personarà a la causa penal que s’està tramitant davant del Jutjat de Violència de Tarragona en qualitat d’acusació popular d’acord amb la llei del Parlament de Catalunya per erradicar la violència masclista. Així ho ha indicat l’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, després de fer l’encàrrec als Serveis Jurídics Municipals.
"Aquest feminicidi ha consternat a tota la ciutadania i més pel fet que la víctima és una ciutadana tarragonina, la primera que es produeix lamentablement a la nostra ciutat enguany. Hem de lluitar amb totes les nostres eines per erradicar la violència masclista de la nostra societat", ha remarcat l’alcalde Viñuales.
El detingut, ja a la presó, va trucar al 112 per avisar de la mort de la dona. De tota manera, no va reconèixer ser-ne l'autor i a partir d'un informe forense els Mossos d'Esquadra van iniciar una investigació, en apreciar-ne indicis de criminalitat.
L'Ajuntament es personarà com a acusació popular en el crim masclista de Tarragona
El govern municipal s'acull a la llei del Parlament
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de setembre de 2023 a les 14:49
Actualitzat el 21 de setembre de 2023 a les 14:50
Et pot interessar
-
Política Camí Mendoza anuncia que deixa la política municipal després de deu anys de trajectòria
-
Política El PP de Tarragona reclama la construcció del nou enllaç viari de l'AP-2 a Vimbodí
-
Política El PP de Tarragona censura la gestió de la neteja del govern Viñuales: «No rebem un bon servei»
-
Política ERC reclama mesures a l'Anella Verda de Tarragona per prevenir incendis forestals
-
Política El PP carrega contra el Govern pel primer any de legislatura: «Illa ha abandonat Tarragona»
-
Política En Comú Podem critica la gestió forestal del govern municipal de Tarragona