L'alcaldessa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré, ha signat el decret de nomenament de delegacions als regidors de l'equip de govern. El seu partit, Compromís, ha format govern amb el PSC i ERC, per tenir una còmoda majoria durant el mandat.
Precisament, amb aquest acord, el regidor del PSC, Dani Caballero, es queda amb les carteres de Residus, Benestar Animal i Ensenyament, mentre que Sílvia Monfort, la regidora d'ERC, tindrà les de Seguretat Ciutadana i Mobilitat.
Agnès Ferré estarà al capdavant de les àrees d'Hisenda, Serveis Centrals, Urbanisme, Ocupació i del Servei d'Abastament d'Aigua. Francisca Cepas serà la regidora de Via Pública, Habitatge, Feminismes i Igualtat, Barris, i Gent Gran. Judith Vidal, que té l'única tinença d'alcaldia, es queda amb Medi Ambient, Agricultura, Comerç i Turisme, i Cultura.
Joan Gimeno serà el titular de Benestar Social, Joventut i Lleure, i Esports. Feliu Gil es queda amb les regidories de Festes, Salut Pública, Atenció i Participació Ciutadanes.
L'alcaldessa de la Bisbal delega les competències als regidors de l'equip de govern
El PSC es queda amb Residus, Ensenyament i Benestar Animal, mentre que la regidora d'ERC es fa càrrec de Seguretat Ciutadana i Mobilitat
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2023 a les 10:44
Actualitzat el 26 de juny de 2023 a les 11:02
Et pot interessar
-
Política Enric Adell substitueix Carlos Brull al capdavant del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona
-
Política Viñuales, sobre l'estació intermodal de Vila-seca: «Si em diuen que perdré més trens, no la vull»
-
Política ERC vol que l'Ajuntament de Tarragona reguli els habitatges d'ús turístic
-
Política Viñuales prioritza la presència de la Generalitat a la de l'Estat al consorci pel patrimoni
-
Política L'Àrea Metropolitana del Camp de Tarragona serà una associació i tindrà l'absència de Vila-seca
-
Política Impulsen nous allotjaments dotacionals i habitatges socials en diversos punts de Reus