L'actual alcalde d'Albinyana, Quim Nin, optarà a la reelecció a les municipals del 28 de maig. La candidatura de Nin, que és batlle en aquest municipi des del 1999, porta aquest cop el nom de Confiança, i està sota el paraigua de la coalició Ara Pacte Local.
La llista està força renovada respecte al 2019 i incorpora a l'historiador i activista cultural Marc Casellas Sequera al número dos i a la química Neus Isidro al número tres. El número quatre de la candidatura és Cristian Maya Gil, que actualment és regidor.
El candidat ha remarcat aquesta aposta per la joventut en combinació amb l'experiència d'altres regidors que continuen, com Marifé Merchán, Rosa Ribas o Paco Cohard. Des de Confiança asseguren que han preparat "una llista de poble, transversal, equilibrada amb gent de tots els nuclis i amb l'objectiu de renovar la majoria absoluta per tirar endavant projectes importants per continuar millorant Albinyana".
"La crisi climàtica i l'abastament d'aigua, la neteja, la seguretat, la recuperació de l'atenció sanitària pre-Covid i la dinamització social del poble" són alguns dels principals eixos que marquen al seu programa electoral, el qual presentaran les setmanes vinents. Quim Nin encadena sis triomfs consecutius a les municipals d'Albinyana, des que va aconseguir l'alcaldia per primer cop el 1999.
Quim Nin buscarà la setena victòria seguida a Albinyana amb la candidatura de Confiança
Marc Casellas i Neus Isidro l'acompanyen en els primers llocs de la llista
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 02 de maig de 2023 a les 09:18
Actualitzat el 02 de maig de 2023 a les 09:34
Et pot interessar
-
Política La nova ordenança de terrasses de Tarragona entrarà en vigor en les pròximes setmanes
-
Política Tarragona adjudica el nou contracte de la brossa a Urbaser: divisió total al plenari
-
Política Som Poble-ERC demana que l'Ajuntament del Vendrell rebutgi un projecte de planta fotovoltaica al Pla de Mar
-
Política Junts per Reus vol que s'enderroqui l'edifici de l'avinguda del Carrilet per ampliar l'espai ciutadà