Aprofitant el cap de setmana de Fira de Santa Teresa, des de Som Poble-ERC al Vendrell han començat la ronda de trobades amb veïns del municipi. El cap de llista de la candidatura, Alfons González, s'ha acompanyat de la presidenta de la Diputació de Tarragona, la també republicana Noemí Llauradó. Ambdós han parlat amb ciutadans representatius de la ciutat sobre temes com educació, esport o salut.
Els representants de la coalició han pres nota de les necessitats i millores que els han transmès els seus interlocutors. En aquest sentit, han fet referència al paper que pot jugar la Diputació per ajudar en alguns projectes d'obres. És el que ha passat aquest mandat en actuacions com la remodelació del carrer del Doctor Robert o la pista d'atletisme.
Des de Som Poble-ERC han recordat que les inversions de la Diputació al Vendrell des del 2019 pugen a tres milions d'euros. Inclouen «accions culturals, de promoció turística i comercial o subvencions per les llars d’infants, entre altres», afegeixen. Alfons González ja va anunciar, quan es va oficialitzar la seva candidatura, que el primer pas seria mantenir una ronda de trobades amb representants de la ciutadania i les entitats.