Esquerra Republicana de Catalunya a Valls va presentar ahir les 31 persones que formen la seva candidatura per a les eleccions municipals del proper 28 de maig. Just quan falta un mes per l’inici oficial de la campanya electoral, l’equip que encapçala l’alcaldable republicana vallenca, Teresa Rull Ferré, ha celebrat un acte al Convent del Carme per donar-se a conèixer davant la ciutadania.
Rull posa en valor que «no hem fet només una llista de noms, sinó de persones preparades i capacitades professionalment per treballar per a la ciutat i per a totes les persones que hi viuen i se l’estimen, persones com vosaltres» i afegeix que Esquerra presenta un equip «plural, unit i amb diferents perfils ideològics, que ja fa temps que treballa de forma transversal en els temes que més ens preocupen als vallencs i a les vallenques: seguretat, urbanisme, neteja, promoció econòmica, habitatge, Centre Històric, i que, n’estic segura, sabrà prendre les decisions correctes per al benefici de tots i totes».
En aquest sentit, la candidatura d’ERC a Valls està formada per Teresa Rull Ferré, Joan París Fortuny, Dèbora Fernández González, Pau Tondo Bravo, Natàlia Moncunill Solé, Francesc Blasco Cusidó , Candela Jové Ribé, Marc Moncunill Rovira, Judit Climent Masdeu, Nil Magrinyà Roca, Magda Jové Guasch, Joan Canela Coll, Heura Musté Segura, Joan Maria Vinyes Molina, Marta Carreras Iglesias, Xavier Vilalta Cochs, Emma Volpini Reyes, Francesc Miquel Migó, Margarita Mestres Velázquez, Òscar Peris Ròdenas i Jordi Cartanyà Benet.
Tots els noms: ERC Valls desvela la totalitat de la candidatura pel 28M
L'equip l'encapçala Teresa Rull
ARA A PORTADA
-
Un 35% de l’aigua que arriba a l'Espluga de Francolí prové del CAT per la falta de pluges TarragonaDigital
-
Alcover inicia els tràmits per adherir-se a Funecamp i disposar d'un servei públic funerari TarragonaDigital
-
Reus presenta la tercera edició de la Festa Modernista amb la gastronomia com a protagonista TarragonaDigital
-
-
Endesa culmina la renovació de 200 transformadors elèctrics a la demarcació de Tarragona TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 13 d’abril de 2023 a les 10:00
Et pot interessar
-
Política El Ministeri de Cultura i Junts acorden ubicar la Biblioteca Provincial de Tarragona a la Tabacalera
-
Política Camí Mendoza anuncia que deixa la política municipal després de deu anys de trajectòria
-
Política El PP de Tarragona reclama la construcció del nou enllaç viari de l'AP-2 a Vimbodí
-
Política El PP de Tarragona censura la gestió de la neteja del govern Viñuales: «No rebem un bon servei»
-
Política ERC reclama mesures a l'Anella Verda de Tarragona per prevenir incendis forestals
-
Política El PP carrega contra el Govern pel primer any de legislatura: «Illa ha abandonat Tarragona»