Victòria Cañís tornarà a presentar-se com a alcaldable per Sarral en les eleccions municipals del 28 de maig. Ho farà amb la candidatura de Fem Poble-Acord Municipal, el mateix partit que governa actualment al municipi.
La llista i el projecte es va donar a conèixer aquest passat diumenge dia 16 d'abril, a la plaça de la Societat. Amb el lema 'Volem tornar a ser-hi', l'actual alcaldessa de Sarral va presentar la totalitat dels noms de la llista.
En aquest sentit, el partit manté alguns membres i també hi ha noves incorporacions. Concretament, Victòria Cañís encapçala la candidatura i el número dos és Ricard Miquel. La resta de membres de la candidatura són M. Mercedes Ramírez López, Jordi Costa Puig, M. Mercè Sánchez Tarragó, Oscar Pérez Pérez, Mariona Sabidó Bartea, Gerard Aluja Poblet, Anaïs Lleixà Rull, Albert Marimon Boixadós, Marta Roca Rubio i Eva Bové Mateu.
Victòria Cañís repetirà com a alcaldable de Sarral
Ho farà amb la candidatura de Fem Poble-Acord Municipal
ARA A PORTADA
-
Cambrils recorda les víctimes dels atemptats del 17-A en el vuitè aniversari dels fets TarragonaDigital
-
-
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip posen en marxa un sistema intel·ligent per gestionar el turisme TarragonaDigital
-
-
Apareixen excrements en una piscina de Tarragona i detecten uns inesperats responsables TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 18 d’abril de 2023 a les 11:16
Actualitzat el 18 d’abril de 2023 a les 11:17
Et pot interessar
-
Política Xavier Bultó es converteix en el nou alcalde de Montferri
-
Política Dimiteix Llorenç Montalà, l'alcalde de les Piles
-
Política Vandellòs i l'Hospitalet aprova el Pla d'Incendis i nous ajuts per a la digitalització de les empreses
-
Política Marc Bigordà, l'alcalde dels Garidells, es converteix en nou diputat de la Diputació de Tarragona
-
Política El Govern es compromet a garantir la segona fase del TramCamp Reus-Tarragona per «donar sentit al projecte»
-
Política L’Ajuntament de Mont-roig denuncia un DJ per incitar a insultar Pedro Sánchez durant la Festa Major de Miami Platja