A partir de l'1 de maig de 2025, estacionar a l'aparcament municipal Torroja de Tarragona serà molt més econòmic. El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) ha aprovat una rebaixa significativa en la tarifa màxima diària, amb la voluntat de facilitar l'estacionament tant a residents com a visitants i fomentar una millor ocupació de l'espai.
Amb aquesta nova mesura, els vehicles amb condició de resident —segons l'ordenança fiscal d'estacionament regulat de la ciutat— podran estacionar per només 1 euro durant un màxim de 24 hores naturals. En el cas dels no residents, la tarifa serà també d'1 euro, però per cada 12 hores. Tant si s'utilitza el servei per menys temps com si s'arriba al màxim establert, el preu serà el mateix en cada cas.
Amb aquesta modificació, desapareix la tarifa diària anterior de 5,95 euros, una reducció que busca fer més atractiu l'ús d'aquest aparcament, especialment en una zona tan transitada com la Part Alta.
Pel que fa als abonaments, no s'hi han introduït canvis: es mantenen les tarifes vigents i els usuaris abonats continuaran tenint accés garantit a una plaça d'estacionament, tot i que sense assignació fixa.