L'Ajuntament de l'Espluga de Francolí ha condemnat els missatges homòfobs apareguts aquesta setmana en diferents indrets de la zona del riu del municipi, els quals contenen continguts discriminatoris basats en l'orientació sexual. Es tracta d'escrits contra el col·lectiu LGTBIQ+, l'alcalde i diversos regidors.
Davant d'aquestes amenaces i difamacions, el consistori ha denunciat els fets aquest dijous al matí als Mossos d'Esquadra. "Volem deixar clar que l'Ajuntament no tolera aquests comportaments discriminatoris ni cap forma de violència envers cap col·lectiu", han manifestat en un comunicat. També han fet una crida a la població perquè comuniquin, tants als Mossos com a ells, si han vist algú penjant els missatges.
Els cartells s'han penjat a la zona de la Font Baixa, l'avinguda de Catalunya i a l'Oficina de Turisme. "L'Ajuntament reitera la seva condemna davant qualsevol mena d'agressió o atac, en forma de violència, intolerància o LGTBIfòbia. Només treballant junts podrem construir una societat més justa i respectuosa amb tothom", tanca el comunicat.
Apareixen missatges homòfobs contra el col·lectiu LGTBIQ+ i els regidors de l'Espluga de Francolí
Els cartells han estat enganxats a la zona del riu Francolí
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 20 de juliol de 2023 a les 16:28
Et pot interessar
-
Societat José Valiente pren possessió com a nou cap de la Policia Local de Vila-seca
-
Societat El nou vial peatonal que uneix el nucli urbà de Castellvell amb Castellmoster ja és una realitat
-
Societat L'Ajuntament de Tarragona inicia el procés per a cobrir la direcció general de Territori
-
Societat Reus ja té a punt el seu segon Pla Local de la Infància i l'Adolescència
-
Societat Oferta de feina: l'Hospitalet de l'Infant busca gestors per al bar del Casal d'Avis
-
Societat L’Ajuntament de l’Espluga de Francolí impulsa un nou sistema telefònic per a una atenció ciutadana més àgil i directa