El Ministeri de Transició Climàtica farà una actuació de millora a l'accés a la platja del Francàs que va quedar malmès durant els temporals del novembre del 2020. El fort onatge va destrossar un passeig que hi havia a tocar de l'edifici Finisterre, situat entre Cala Berenguer i el càmping. Es van produir danys en una escala i a l'accés a la platja que hi ha al costat de l'edifici.
Durant els dos últims anys, els veïns han demanat que s'arrangés aquesta zona, que els últims estius no era accessible pels banyistes. Així ho indicava un cartell que va posar el mateix Ajuntament. Finalment, la millora d'aquest accés s'inclou en les actuacions anunciades aquesta setmana pel govern espanyol per reparar els danys de diversos temporals a la costa tarragonina.
Unes obres que pujaran en la seva totalitat a 1,4 milions d'euros. Des de la regidoria de Platges del Vendrell han confirmat a TarragonaDigital que una de les actuacions previstes al Francàs serà aquesta, que es farà entre la Setmana Santa i l'estiu. Cal recordar que en aquesta zona és on es preveu fer un camí de ronda que faria de barrera entre el mar i els edificis, en el punt de més erosió del litoral vendrellenc.
Arreglaran l'accés a la platja del Francàs que va quedar malmès el 2020
És una de les actuacions que ha anunciat el govern espanyol per reparar els danys dels temporals
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de març de 2023 a les 12:18
Actualitzat el 31 de març de 2023 a les 12:30
Et pot interessar
-
Societat Reus canvia l'ubicació de la nova estació d'autobusos després de l'oposició veïnal
-
Societat Els productes del Camp de Tarragona, presents en el dinar de la conferencia de presidents de Barcelona
-
Societat L'EMT de Tarragona manté la bonificació del 50% en tots els abonaments fins a final d'any
-
Societat Comenen les esperades obres de remodelació de la plaça de la Cinquena Promoció de Sant Pere i Sant Pau
-
Societat Torredembarra porta a la Fiscalia de Medi Ambient l'extracció de sorra de la platja de la Paella
-
Societat S'incrementen els delictes d'homicidi i abús a la demarcació de Tarragona durant el 2024