Es tracta d'un esdeveniment organitzat pel Club Atlètic Montblanc i Càritas, ja que els beneficis de la cursa es destinen a la lluita contra la pobresa a través de Càritas de Montblanc.
En aquesta edició, es preveu l'assistència de 350 participants. La prova que es disputarà pels carrers i camins de Montblanc.
El recorregut
Concretament, el recorregut té una distància de 4,6 km amb sortida i arribada a la plaça de Sant Francesc. Sortint des de la plaça Sant Francesc i passant per la Muralla Sant Jordi, s’agafarà la Pujada a la Serra i es passarà per davant del Santuari de la Serra. Un cop passat el Santuari de la Serra, s’agafarà el camí de l’Almalguer, on passant per davant el Mas de Carlons ,i ja en pujada, es va direcció a la Tossa, fins a arribar al punt més alt de la cursa.Un cop s’agafa el camí de Montblanc a l’Espluga, ja es gira direcció a Montblanc, on, ja tot de baixada, pel camí de Sant Joan i amb unes boniques vistes de Montblanc, s’arriba al carrer de la Pujada a la Serra. L’últim quilòmetre es fa passant davant la Muralla de Sant Jordi i arribant a la plaça de Sant Francesc.