Asfalten una de les vies d'accés del Polígon Industrial de Valls

Les obres són una esperada reivindicació per part dels empresaris i usuaris de la infraestructura vallenca

  • Imatge de les obres d'asfaltatge del polígon vallenc -
Publicat el 16 de juliol de 2024 a les 11:51
Actualitzat el 16 de juliol de 2024 a les 11:52

Pas endavant en el pla de millora del Polígon Industrial de Valls. Aquesta setmana s'estan executant treballs d'asfaltatge a la carretera del Pla, en un lateral, entre el carrer Coval i la rotonda del carrer Curtidors.

Les obres de millora, impulsades per l'Ajuntament de Valls, son una esperada reivindicació per part dels empresaris i usuaris del Polígon Industrial de Valls.

Compten amb un pressupost de 96.000 euros i segons fonts municipals "es duen a terme entre les 20.30 h i les 6.30 h per tal de minimitzar l'impacte en la circulació i el trànsit de vehicles, ja que durant el dia es pot circular amb total normalitat".