Calafell distribueix la sorra acumulada a l'Estany a altres punts de la platja

El consistori creu que durant anys s'ha fet una mala gestió en aquest espai

Publicat el 19 de maig de 2022 a les 11:15

L'Ajuntament de Calafell ha començat a retirar els sediments acumulats a la zona de l'Estany. Segons el govern local, aquesta acumulació es deu «a la mala gestió d'anys en aquest espai». En concret, identifiquen el problema «a la barra de sorra que tanca la llera per la banda de mar».

 

La sorra i els sediments que s'estan retirant de l'Estany s'estan distribuint per altres punts de la platja. Així es poden reforçar aquells trams que estan més afectats per l'erosió i els temporals. Des del consistori afegeixen que amb aquesta actuació «es refarà la barra i l'Estany guanyarà nivell».

 

Precisament fa un parell de setmanes es va fer una neteja del fons de l'Estany, traient nombrosos residus que s'acumulaven. Pel que fa a l'erosió de les platges que van provocar els temporals de l'abril, Costes va anunciar que estudiava fer una aportació especial de sorra.