La Policia Local de Calafell experimentarà un reforç significatiu amb nous recursos, tant humans com materials, a partir d'aquest any. L'ajuntament ha aprovat inicialment un pressupost municipal que preveu un increment del 7% (400.000 euros) en la partida destinada a la seguretat ciutadana, comparat amb el pressupost del 2023. Aquesta inversió permetrà contractar nous agents, tant permanents com de reforç per a la temporada d'estiu, a més de l'adquisició de vehicles de dues i quatre rodes.
El regidor de Seguretat Ciutadana, Marc Casellas, ha explicat que l'ampliació de la partida és molt important per al municipi perquè "la ciutadania ha de sortir al carrer de forma tranquil·la i segura i això qui ho pot garantir és la nostra policia, amb tots els mitjans que sigui possible posar en les seves mans".
El nombre definitiu de nous agents es determinarà d'acord amb la planificació que està finalitzant el nou inspector en cap del cos, que es va incorporar fa unes setmanes. L'objectiu és que l'ampliació d'efectius respongui a les diverses demandes i situacions que es presenten al llarg de l'any en un municipi turístic com Calafell. Així, es preveu la incorporació de nous agents permanents i agents de reforç durant l'estiu.
L'increment pressupostari també possibilitarà l'adquisició de vuit noves motocicletes i una furgoneta, tots ells vehicles elèctrics. L'Ajuntament ja ha anunciat que, al venciment dels actuals contractes de rènting el 2025, es prioritzarà la renovació dels cotxes patrulla amb motor de combustió per vehicles elèctrics.
Calafell incrementa la partida de seguretat ciutadana per incorporar nous agents
També té previst renovar el parc de vehicles policial
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 08 de gener de 2024 a les 13:27
Actualitzat el 08 de gener de 2024 a les 13:36
Et pot interessar
-
Societat Augmenta l'incivisme i la brossa llançada incorrectament a l''Espluga de Francolí
-
Societat Unió de Pagesos convoca una nova manifestació al Camp de Tarragona per reclamar millores
-
Societat Sant Jordi lliura la rosa a la Princesa enmig del clamor popular de Montblanc
-
Societat Santa Coloma de Queralt ja disposa del nou Pla Local de Joventut