Compra i descobreix: Arriba la nova campanya comercial de l'Espluga de Francolí

Més de 30 establiments del municipi seran punts de participació

Publicat el 25 de maig de 2022 a les 14:22

L'Espluga de Francolí participarà aquest proper mes de juny a la campanya de dinamització comercial "Compra i descobreix". Es tracta d'un projecte de treball col·laboratiu entre administracions locals de tot el territori català per donar suport al comerç de proximitat i donar a conèixer els 33 municipis participants.

 

L'objectiu del projecte és donar suport al petit comerç, i promocionar el turisme local i de proximitat. Per aquest motiu des de les àrees de Comerç i Turisme s'ha apostat per formar part d'aquesta iniciativa, comptant també amb la implicació i col·laboració de la Unió de Botiguers i Empresaris de l'Espluga. Més de 30 comerços de l'Espluga de Francolí seran punts de participació d'aquesta campanya.

 

Es tracta d'una campanya participativa, en forma de sorteig al qual podran participar les persones que comprin a les botigues adherides a la Unió de Botiguers i Empresaris de l'Espluga. Per cada compra, rebran una butlleta per participar en el sorteig d'estades i experiències a gaudir en els 33 municipis organitzadors, potenciant així el turisme de proximitat. Aquest any per primera vegada es podrà participar al sorteig de forma telemàtica a través del web o escanejant el codi QR dels cartells i fulletons de la campanya.

 

Així doncs durant el mes de juny de 2022 comprar a l'Espluga de Francolí i els 33 municipis organitzadors té premi. El dia 8 de juliol es farà el sorteig i s'anunciaran els guanyadors/es, que podran gaudir de visites guiades, dinars, coneixement de l'entorn natural, tastos, nits d'hotel, etc. en algun dels municipis de la Xarxa de Barris Antics.

 

Per altra banda, l'Espluga de Francolí rebrà als guanyadors/es d'altres poblacions que es reuniran al poble el dissabte dia 5 de novembre de 2022 per gaudir del seu premi. El premi consisteix a passar una jornada a l'Espluga descobrint els atractius turístics amb la visita a la Fassina Balanyà-antiga fàbrica d'aiguardent i les Coves de l'Espluga. Els guanyadors també faran una ruta d'orientació pel teixit comercial de la vila i també gaudiran d'un àpat en diversos restaurants de l'Espluga.

 

La campanya arriba aquest any a la 12a edició, amb 33 municipis adherits, entre el que es troba per segon cop l'Espluga de Francolí. Aquest any 2022 també hi participen: Argentona, Balaguer, Besalú, Cabrera de Mar, Calaf, Cardona, Centelles, Cervera, Cervià de les Garrigues, El Pont de Suert, El Vendrell, Falset, Juneda, La Sénia, Les Borges Blanques, L'Arboç, Lleida, Manresa, Mediona, Montblanc, Roda de Ter, Sallent, Sant Feliu de Codines, Sant Martí de Tous, Sant Quintí de Mediona, Santa Coloma de Queralt, Solsona, Torelló, Torres de Segre, Tremp, Ulldecona i Vilanova del Camí.