Diumenge comença la temporada de la incertesa per al Nàstic

Pau Poblet serà l'entrenador del femení

Publicat el 26 d’agost de 2021 a les 08:00
Des de l'Estadi El Palmar de Sanlúcar de Barrameda, i en directe per la plataforma Footters, el Nàstic de Tarragona disputarà diumenge 29 d'agost el seu primer partit a la nova categoria Primera RFEF contra l'Atlético Sanluqueño. Ahir dimecres el conjunt grana va dur a terme una doble sessió d'entrenament a les instal·lacions de la Budellera, després de tancar una pretemporada amb 7 partits amistosos, alguns d'ells saldats amb golejada. Avui els jugadors també s'entrenaran a partir de dos quarts de deu del matí.

Diumenge a partir de dos quarts de vuit del vespre, doncs, els grana s'enfrontaran a un equip liderat per Pedro Buenaventura Ugía, que va prendre les regnes aquest passat mes d'abril i ha tingut continuïtat malgrat no complir les esperances de ser enguany a Segona.

Aquest, però, serà un any històric per al conjunt andalús. Amb la meitat de població que Tarragona, ha disputat un total de 37 temporades dels seus 73 anys d'història a Tercera Divisió. A la que fins l'any passat va ser la categoria de bronze del futbol espanyol, la Segona B, tan sols hi ha estat 9 anys. Amb una capacitat per a 5.000 espectadors, l'Estadi El Palmar és un dels més petits no només de la seva mateixa província sinó també de tota la categoria.

Pel que fa al Nàstic, l'equip comptarà ja diumenge amb un altre porter, Teodoros Venetikidis. Aquesta és possible que sigui la darrera incorporació en un mercat que es tanca en pocs dies i que tindrà també una sortida, la del futbolista Andrei Lupu, però el club no descarta cap escenari. Pel que fa a Venetikidis, estava a prova al filial València Mastalla, però finalment ha desembarcat a Tarragona com a tercer porter del primer equip. Qui podria ser baixa en el primer partit és el lateral Carlos Albarrán, que va sortir lesionat de l'entrenament d'ahir dimecres.

Aquest serà un any d'incertesa per als tarragonins, després que la passada temporada no aconseguissin l'ascens desitjat a la categoria de plata. L'estrena d'una nova categoria entre el "pou" de la Segona B i el futbol professional ha plantejat dubtes de tota mena. El primer d'ells ja ha estat resolt, amb la venda dels drets televisius. El segon, més difícil de desvetllar, és fins a quin punt serà difícil assolir una de les places primer del play-off i després de l'ascens, jugant contra equips de primera categoria i en la seva majoria escassament desconeguts per als tarragonins.

[h3]El Nàstic confirma el vincle del femení amb el Racing Bonavista[/h3]
En una entrevista recent publicada per NacióTarragona, integrants del FC Tarraco apuntaven que el nou equp femení del Nàstic podria no jugar a les instal·lacions de la Budellera, sinó al barri de Bonavista, en un conveni amb el Racing Bonavista, un dels dos principals clubs d'aquesta zona de la ciutat. Ahir el Nàstic en un comunicat va assegurar que s'està treballant amb Josep Acero, vicepresident del club bonavistenc, per establir "sinergies esportives" malgrat que no donen, per ara, més detalls sobre l'operació.

En l'àrea esportiva, ahir es va presentar Pau Poblet com a nou entrenador del femení, en un equip format també per Adrián Rosales com a coordinador. Enguany serà el primer després d'una dècada d'absència del nou conjunt femení dels grana, amb presència a la Segona divisió catalana.