L'agent dels Mossos d'Esquadra que va abatre quatre terroristes a Cambrils després dels atemptats del 17-A obtindrà una recompensa per part del Departament d'Interior.
Segons ha avançat 'El País' i han confirmat fonts del Govern a l'ACN, li han atorgat al mosso una retribució. Uns diners que cobrarà fins que es jubili. Aquesta recompensa arriba després de la seva actuació durant els atacs terroristes se suma a una que ja va obtenir l'any passat.
El 2021 ja se li va atorgar la medalla d'or amb distintiu vermell, la màxima condecoració del cos, i ara s'ha afegit la retribució, ja que l'agent està en situació d'incapacitat permanent per les seqüeles d'aquell episodi.
Prèviament ja havia rebut la medalla de plata, tant ell com els altres policies que van intervenir en els fets. El seu advocat havia lamentat la falta de reconeixement del Govern al seu client.