El servei gratuït d'atenció psicològica impulsat per l'Ajuntament del Vendrell ha atès 48 joves en els primers dos mesos i mig. Durant aquest període, la psicòloga Neus Navarro ha atès un total de 61 visites a les instal·lacions del Casal Jove.
El servei va dirigit a joves d'entre quinze i trenta anys del Vendrell, amb l'objectiu de fer més accessible l'atenció psicològica. El regidor d'Igualtat, Christian Soriano, apunta que amb aquest servei es busca reduir el temps d'espera per poder rebre aquest suport. Segons Soriano, el temps d'espera al servei municipal és d'un mes i dinou dies, enfront dels tres mesos de la Seguretat Social.
Durant tot el 2023
Des del govern local han avançat que el servei es prorrogarà durant tot el 2023 i que es treballarà per ampliar-lo amb més recursos. El servei es planteja amb un paquet de cinc sessions anuals per cada usuari, prorrogables en cas que es consideri necessari.
Per poder accedir-hi, cal contactar al WhatsApp 629 08 65 44 o al correu electrònic escoltam@elvendrell.net. D'aquesta manera es podrà concertar la primera visita.