El Teatre Principal de Valls tindrà el seu propi escape room. Basant-se en els fets ocorreguts al mateix teatre l’any 1881 durant la representació “El sitio de Gerona”, on un tret disparat des de l’escenari va suposar la mort d’un espectador, el GTP dona vida a aquesta notícia a través del format de més èxit dels últims anys.
Des d’aquesta mateixa tarda de divendres i fins al diumenge 16 d'abril al vespre, les portes del Teatre Principal s’obriran per rebre els investigadors més intrèpids que vulguin tancar, d’una vegada per totes, aquest fatídic episodi de la història del teatre.
En grups reduïts, el públic, haurà de resoldre diferents enigmes i proves per tots els racons del teatre, per tal de reconstruir els fets i esbrinar, d’una vegada per totes, qui va matar l’Agustí.
Amb la implicació d’una vintena d’actors i actrius de l’entitat i amb les entrades exhaurides, el GTP pretén apropar al públic, d’una manera innovadora, els diferents racons d’aquest emblemàtic edifici de la ciutat; des d’una perspectiva totalment diferent de com l’hagin pogut visitar fins al moment, d’una forma dinàmica, original i divertida, on el públic és el principal protagonista.
El Teatre Principal de Valls estrena el seu escape room
La proposta funcionarà des d’aquesta mateixa tarda de divendres i fins al diumenge 16 d'abril
ARA A PORTADA
-
L'Espluga de Francolí reclama a la Generalitat de Catalunya substituir el pont de la Font Baixa TarragonaDigital
-
-
Adjudiquen les obres de construcció d'un dipòsit per evitar desbordaments al canal de la Móra de Tarragona TarragonaDigital
-
Torredembarra impulsa la mobilitat sostenible amb un nou tram de carril compartit i enllumenat a l'N-340a TarragonaDigital
-
El Consorci d'Aigües de Tarragona presenta l'estudi per portar aigua de l'Ebre al baix Priorat i part del Baix Camp TarragonaDigital
Publicat el 14 d’abril de 2023 a les 13:53
Et pot interessar
-
Societat Arriba la 54a edició de la Festa de la Verema de la DO Conca de Barberà a l'Espluga de Francolí
-
Societat Tarragona instal·larà 28 càmeres de videovigilància a la Part Alta, Rambla Nova i Via Augusta
-
Societat Surt a licitació la reordenació urbanística del carrer dels Filadors de Torredembarra
-
Societat Mont-roig del Camp reconeix Juanillo com a Fill Adoptiu per la seva trajectòria vital i llegat cultural
-
Societat Vila-seca finalitza les obres de millora a l'avinguda de la Verge de Montserrat i al carrer Antoni Gaudí
-
Societat L'estació d'autobusos de Tarragona avançarà l'obertura per millorar l'atenció als viatgers matinals