[noticiadiari]99/13289[/noticiadiari]
Els altres tres finalistes de la gala del PortAutors-es, conduïda per la periodista Sílvia Petit, van ser Marina Villegas, Enric Ez i Laaza. Aquesta sisena edició confirma la cita com un esdeveniment de referència i primera línia que es posiciona en el panorama musical com a punt d'inflexió per als artistes del territori.
En aquest sentit, cal recordar que guanyadors i guanyadores d'edicions passades han esdevingut veus de referència, com ara Roger Padrós, ÑeKü, Mable Flores o Lia Sampai.
Els premis de la final
El Premi del Jurat va ser per Eloi Duran, que durant el 2024 tindrà l'oportunitat de participar en sis festivals del territori: JaVeus, Altacústic, Santa Tecla, Accents, Espai Jove Kesse i PortAutors-es. Eloi Duran també va ser el guanyador del Premi del Públic, amb el 64,8% de les votacions. Aquest guardó, patrocinat per Audiotechnica, inclou material divers d'enregistrament.Pel que fa al Premi a l'artista local, aquest va ser per a Elena García. La recompensa obtinguda és la formació en producció musical en un dels espais col·laboradors, Yamaha Music School de Tarragona.
Finalment, el Premi Port Tarragona va ser per Núria Duran, que podrà gaudir d'algun dels desconeguts espais del Port per a l'enregistrament d'un videoclip promocional a càrrec de videògrafs professionals.