En blanc i negre: Sarral inaugura l'exposició de Damià Amorós

És visitable tots els dies laborables en horari de nou a dues del migdia entre setmana fins el dia 30 de juny

Publicat el 11 d’abril de 2023 a les 12:59
Sarral ha inaugurat l'exposició fotogràfica "Sarral en blanc i negre". Es tracta d'un recull d'una quarantena d'imatges del municipi d'entre la darrera dècada del segle XIX i les tres primeres del segle XX, fins la Guerra Civil del 1939.

Els carrers sense asfaltar, animals de granja pels carrers, abeuradors al bell mig de les places, l'antic campanar de l'església de Santa Maria abans que quedés destruït a la Guerra Civil, sarralenques i sarralencs de segle XIX, l'esperit més pur del Sarral antic queden copsats en les fotografies, que mostren l'evolució d'aquest poble de la Conca de Barberà, el seu urbanisme, la seva arquitectura, indústria, etc.

Damià Amorós, l'autor de l'exposició, explica que aquesta exposició ha estat possible gràcies als esforços de l'arxiu històric de Sarral i del resultat de les diverses campanyes de donació que s'han fet en ell. L'autor creu que "aquesta és una vàlua més d'una cadena que ha de seguir creixent per seguir fomentant aquest augment del patrimoni fotogràfic sarralenc".

"Sarral en blanc i negre" és visitable tots els dies laborables en horari de nou a dues del migdia entre setmana fins al dia 30 de juny.