L’autorització per a la instal·lació de les parades per a la diada de Sant Jordi 2024 a Reus, que serà únicament pel dia 23 d’abril de 2024, és per a llibreries, floristeries i entitats diverses: culturals, juvenils, veïnals o socials amb seu a la ciutat; centres educatius; mitjans de comunicació local, i qualsevol altre col·lectiu amb seu social a Reus.
Les entitats interessades a tenir presència ja poden presentar les seves sol·licituds telemàticament, així com consultar les bases reguladores de la Diada. El termini estarà obert fins al dia 31 de març de 2024.
Les llibreries i floristeries s’ubicaran a la plaça del Mercadal i la resta es repartiran per tot el recorregut de la Diada, per carrers i places del nucli antic: plaça del Castell, carrer Santa Maria, carrer del Mar, carrer de les Peixateries, carrer del Fossar Vell, carrer Major, plaça del Teatre, plaça del Prim i raval de Santa Anna.
Entitats, centres educatius i mitjans locals ja poden sol·licitar parada per Sant Jordi a Reus
Diferents llibreries, floristeries i col·lectius de la ciutat podran ubicar-se al Mercadal i altres carrers i places del nucli antic
Publicat el 14 de març de 2024 a les 12:35
Et pot interessar
-
Societat Refresca't de la calor de l'estiu amb la ruta per les fonts singulars i emblemàtiques de l'Espluga de Francolí
-
Societat Consulta la xarxa de refugis climàtics de Valls per no passar calor durant l'estiu
-
Societat La Policia Local de Valls identifica els primers autors d’abocaments al Polígon Industrial
-
Societat Les obres a la Necròpolis de Tarragona afectaran la mobilitat a l'avinguda Ramón y Cajal durant sis mesos
-
Societat Ajuntament i veïnat de Roda de Berà reclamen l'aturada immediata de la instal·lació de pantalles acústiques
-
Societat Milloren el pas de peixos i el punt de control de l'aigua al riu Francolí a Montblanc