La brigada municipal de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí ha treballat en la millora de la mobilitat al municipi.
Concretament, s’han realitzat actuacions als embornals de la travessera de Poblet i del carrer Dr. Joan Farré per millorar el drenatge de l’aigua pluvial.
En els darrers dies també s'ha treballat en un del Lluís Carulla. Alguns es trobaven en mal estat a causa del pas de vehicles, afectant la seva funcionalitat. A més, també s’han millorat diverses tapes de clavegueram per garantir una major seguretat i durabilitat.
Alhora, s’han substituït algunes llambordes trencades a la plaça del Nou Centenari, deteriorades pel pas de vehicles, per mantenir en bones condicions el carrer i millorar la seguretat dels vianants.
A més, després de l’asfaltatge de la urbanització Carreras, s’han restituït els reductors de velocitat als carrers Tarragonès, Dr. Joan Farré i Ermita que es van treure per les obres de la urbanització i també pel pas de camions cisterna. Aquesta acció pretén millorar la seguretat viària i reduir la velocitat dels vehicles en aquestes zones residencials.