S'acosta ja l'última nit de l'any, una que és especial i que habitualment s'acomiada amb un bon sopar i una posterior festa, tot i que hi ha gustos per a tot. Els reusencs i reusenques, i també ciutadans d'altres punts de la demarcació, tenen un pla més per afegir a la llista de possibilitats si encara no saben què fer aquesta nit de Cap d'Any.
L'Agència Reus Promoció organitza un any més una festa per tancar el 2023 i donar la benvinguda al 2024. Ho fa des de l'epicentre de la ciutat i una plaça plena de bellesa, la plaça del Mercadal.
Davant de l'Ajuntament de Reus s'ha instal·lat una tarima des d'on Xart Deejay serà l'encarregat d'amenitzar la vetllada. L'animació musical arrencarà a les 23.30 hores, mitja hora abans per poder anar situant-se a la plaça i preparar el raïm. A les dotze de la nit, el toc de les 12 campanades es podrà fer en comunió a la plaça, guarnida amb l'arbre de Nadal que ha acompanyat la ciutat aquestes festes.
Un cop tothom ja ha felicitat els seus i ha dit "Hola 2024!", Xart Deejay continuarà amb l'animació musical fins a la una de la matinada, amb música de totes les èpoques i tots els gustos, al ritme de tothom.
"Hola 2024!", la festa de Cap d'Any des de la plaça del Mercadal a Reus
Un any més s'organitza una festa de Cap d'Any des de l'epicentre de Reus
ARA A PORTADA
-
Instal·laran una planta de tractament de residus no reciclables a la Selva del Camp amb una inversió milionària TarragonaDigital
-
-
Vera Fauna: «El triomf més gran d’una banda no és omplir estadis, sinó sobreviure a un estat de creixement» Sandra Pérez
-
-
El iot rus retingut a la Marina Tarraco des de fa tres anys marxa del Port de Tarragona Antonio Ramos Llauradó
Publicat el 28 de desembre de 2023 a les 10:04
Actualitzat el 28 de desembre de 2023 a les 10:12
Et pot interessar
-
Societat Altafulla construirà un nou carril bici al carrer Marquès de Tamarit
-
Societat Cambrils habilita una nova zona d'estacionament exclusiu per a autocaravanes
-
Societat El sorteig de la Primitiva deixa un premi de milers d'euros a Roda de Berà
-
Societat Una constructora demanda l'empresa pública d'habitatge de Tarragona per sobrecostos en una promoció
-
Societat L'Estiu Jove de l'Alt Camp es consolida carregat de novetats i propostes als municipis
-
Societat Dol al Baix Camp per la mort de Dolors Tonda, referent en el moviment associatiu femení