El Govern de la Generalitat de Catalunya destinarà 128 milions d'euros fins el 2030 en millores a la carretera C-12, entre Amposta i Lleida. S'actuarà en 86,2 quilòmetres de diferents trams i les actuacions consistiran en construir un tercer carril i una barrera central, fet que permetrà augmentar la seguretat de la via i convertir-la en una carretera d'altes prestacions.
El 2024 ja començaran els treballs en els dos primers trams, tots dos a les Terres de l'Ebre. El primer té vuit quilòmetres entre Amposta i Vinallop, mentre que l'altre és de cinc quilòmetres entre Tivissa i Móra la Nova.
La consellera de Territori, Ester Capella, ha assenyalat que l'objectiu és acabar amb la sinistralitat en aquesta carretera, que de mitjana té tres accidents mortals anuals, i vertebrar el país.
Inversió milionària del Govern per construir un tercer carril a la C-12
Les obres començaran el 2024 en dos trams ebrencs, entre Amposta i Vinallop, i entre Tivissa i Móra la Nova
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de desembre de 2023 a les 12:48
Et pot interessar
-
Societat Els Amics de Gaudí de Reus posen la mirada en el 2026 i crearan una escultura de l'arquitecte d'adult
-
Societat Un estudi de la URV detecta diferències territorials en l'acceptació d'infraestructures energètiques
-
Societat Tarragona votarà revertir la concessió del trenet turístic per un deute d'1,2 milions d'euros
-
Societat Els centres cívics de Reus ofereixen una seixantena d'activitats per a tots els públics aquest estiu
-
Societat Valls viu el dia més màgic de l'any amb el ritual de la vigília i les Completes de Sant Joan
-
Societat El Camp de Tarragona viu una diada de Corpus a les portes de Sant Joan