
ACTUALITZACIÓ | Dijous 26 de setembre, 17.17 h. TARRAGONA
Javier Villamayor guanya pes en el nou cartipàs municipal i s'ocuparà a partir d'ara de la gran àrea de Serveis Socials i projectes estratègics de ciutat, com els Jocs Mediterranis del 2017 i la conversió en ciutat intel·ligent. En resum, «els principals reptes de ciutat», tal i com ha dit l'alcalde Ballesteros. Aquest és un dels canvis més significatius de la intensa renovació de cartipassos municipals dins del grup de Govern (PSC) del consistori municipal que aquesta tarda ha anunciat l'alcalde de Tarragona.
Javier Villamayor guanya pes en el nou cartipàs municipal i s'ocuparà a partir d'ara de la gran àrea de Serveis Socials i projectes estratègics de ciutat, com els Jocs Mediterranis del 2017 i la conversió en ciutat intel·ligent. En resum, «els principals reptes de ciutat», tal i com ha dit l'alcalde Ballesteros. Aquest és un dels canvis més significatius de la intensa renovació de cartipassos municipals dins del grup de Govern (PSC) del consistori municipal que aquesta tarda ha anunciat l'alcalde de Tarragona.
D'altra banda, Begoña Floría serà la nova flamant regidora de Cultura, Festes i Mobilitat de l'Ajuntament de Tarragona i la fins ara titular d'aquesta cartera, Carme Crespo, assumirà la responsabilitat d'ocupar-se dels assumptes de Patrimoni, Medi Ambient, Educació i Plans Integrals.
La conselleria d'Esports —junt amb la de Neteja— passa a mans de Joan Sanahujes, i el fins ara responsable municipal d'Esports, Xavier Tarrés, amplia la seva responsabilitat amb la direcció de la cartera municipal que agruparà les responsabilitats de Activació Econòmica i Projecció Exterior que inclou les subàrees de Treball, Viver d'Empreses, Palau Firal i de Congressos. D'altra banda la regidora Victòria Pelegrín, que assumirà les carteres de Llicències, Mobilitat i Domini Públic. La resta de regidors de la corporació segueixen amb les seves tasques.
L'alcalde detalla que aquests canvis responen a la voluntat de l'equip de Govern de donar impuls a «temes estratègics de ciutat», com és la posada en funcionament del projecte Smart City i els Jocs Mediterranis del 2017. Segons reitera l'equip de govern, els canvis de responsabilitat dels cinc regidors suposaran «un canvi estratègic» en el repartiment de les respoonsabilitats de ciutat.
Distribució per consellers i les seves competències: |
---|
Patricia Anton
· Turisme
· Comerç
· Mercats
· Fires
· OMIC
Carles Castillo
· Seguretat ciutadana
· Protecció civil
· Territori
· Urbanisme
Carme Crespo
· Educació
· Coordinació de Plans integrals
· Medi ambient i Sostenibilitat
· Patrimoni Històric i Natural
· Arxiu Històric, Biblioteca i Hemeroteca
Begoña Floria
· Cultura
· Festes
· Tàrraco Viva
· Normalització lingüística
· Mobilitat
Ivana Martínez
· Joventut
· Centres Cívics
· Club dels Tarraconins
· Cooperació
· Espai Públic i brigada municipal
Victoria Pelegrin
· Llicències
· Comunicacions Urbanístiques i Ambientals
· Domini Públic
· Disciplina Urbanística
Pau Pérez
· Serveis econòmics i pressupostaris
· Patrimoni municipal (Béns)
· Coordinació amb empreses municipals i organismes autònoms
· Serveis centrals
Joan Sanahujes
· Esports
· Neteja Pública
Xavier Tarrés
· Promoció econòmica i empresarial
· Projecció exterior
· Treball
· Ocupació
· Viver d’empreses
· C. Palau Firal i de Congressos
Javier Villamayor
· Jocs Mediterranis 2017
· Ciutat Intel·ligent
· Serveis socials
· Polítiques d’igualtat
· Salut pública
· Voluntariat
Paco Zapater
· Protocol i relacions institucionals
· Relacions Ciutadanes
· Participació ciutadana
· Universitats
Coordinadors d’àrees:
Àrea de Presidència: Josep Fèlix Ballesteros
Àrea de Activació Econòmica, Treball i Projectes Estratègics: Javier Villamayor
Àrea de Serveis Centrals, Economia i Hisenda: Pau Pérez
Àrea de Territori: Carlos Castillo
Àrea de Cultura, Patrimoni i Turisme: Begoña Floria
Àrea de Serveis a les Persones, Esports i Joventut: Javier Villamayor
|
ACTUALITZACIÓ | Dijous 26 de setembre, 13.27 h. TARRAGONA
L'Ajuntament ha convocat una roda de premsa per aquest dijous a la tarda per anunciar canvis en el cartipàs municipal de l'Ajuntament de Tarragona. Tot i que, de moment no hi ha res en ferm, diversos mitjans apunten que Carme Crespo deixarà de ser la titular de l'àrea de Cultura, i aquesta passarà a mans de Begoña Floria.
Segons ha pogut saber TarragonaDiari , també es preveu que el actual tinent d'alcalde d'Activació Econòmica, Javier Villamayor, passi a ocupar la Conselleria de Serveis Socials. Un altre regidor que podria guanyar pes és l'actual tinent d'alcalde de Territori i Seguretat Ciutadana, Carles Castillo.
Més informació després de la roda de premsa de la tarda