La beca de recerca Aires de la Conca ja té guanyador. El divendres dia 17 de novembre es va fer l'acte d'entrega del guardó a Carles Moruno Moyano pel seu projecte «Mirant el cel. Els climàtics extrems a la Conca de Barberà».
L'acte es va dur a terme a la sala noble del Palau Alenyà i va comptar amb el president del Consell Comarcal, Joan Canela, el vicepresident Santi Fornés, la consellera de cultura Núria Forn, i alcaldes, alcaldesses, regidors i regidors de la comarca.
Es tracta d'una beca biennal organitzada amb l'Arxiu Comarcal de la Conca de Barberà per fomentar la recerca de caire històric a la Conca de Barberà adreçada específicament a estudiants i professionals del camp de la història, des d'arxivers a arqueòlegs passant per historiadors, historiadors de l'art, antropòlegs, etc. Està dotada amb 3.000 euros i la publicació del treball guanyador.
Ara, el guanyador tindrà un any per fer el projecte de recerca i d'aquí a dos anys es publicarà el llibre.
La beca de recerca Aires de la Conca ja té guanyador
Està dotada amb 3.000 euros i la publicació del treball guanyador.
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 22 de novembre de 2023 a les 13:32
Et pot interessar
-
Societat Alcover obre les inscripcions per al mercat d’artesania i alimentació de la Fira de Bandolers 2025
-
Societat Altafulla reforça la platja amb els reservoris dunars i prescindeix de la sorra de Torredembarra
-
Societat Endesa i les colles dels Xiquets de Valls tanquen un acord que promou la cultura i la sostenibilitat
-
Societat Reus posa en marxa el pla de xoc de neteja intensiva per aquest estiu
-
Societat Comecen les obres de reordenació del vial d'Urgències de l'Hospital Joan XXIII de Tarragona
-
Societat Darreres actuacions del projecte Lux Tarraco per millorar l'eficiència de l'enllumenat públic