La Brigada de Tarragona retira vuit arbres «perillosos per als vianants»

Els arbres, ubicats al carrer Ramón y Cajal, tenen múltiples ferides a causa de podes anteriors i de cops rebuts per vehicles

Publicat el 29 de gener de 2024 a les 11:40
Aquest dimarts 30 de gener, la Brigada Municipal de Tarragona retirarà vuit arbres del carrer Ramón y Cajal que es consideren "perillosos per als vianants", segons ha informat l'Ajuntament en un comunicat. En aquest sentit, durant els treballs de poda al citat carrer es van detectar diversos oms, situats a l'accés al Parc de la Ciutat, que presentaven "problemes de seguretat".

Els arbres, segons ha explicat el consistori tarragoní, tenen múltiples ferides a conseqüència de podes anteriors, així com a causa de cops rebuts per vehicles. Davant això, s'ha decidit la seva retirada per motius de seguretat.

Finalment, durant aquest 2024 els arbres seran reposats per altres exemplars d'una espècie més apropiada per vies com aquesta, enlloc dels oms actuals.