L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) ha posat a licitació la redacció del projecte per a la construcció d'una Estació de Regeneració d'Aigua (ERA) a la depuradora de Valls (Alt Camp), per un import de 101.517 euros.
La instal·lació aplicarà un tractament més avançat a l'aigua depurada i servirà per garantir les demandes de reg de la Comunitat General de Regants de Valls (CGRV), que actualment utilitzen l'aigua dels torrents de la Xamora i del Catllar, mitjançant rescloses dels diferents regs històrics i una xarxa de sèquies a cel obert.
L'ERA ha d'estar capacitada per tractar el cabal de disseny de la depuradora de 7.200 metres cúbics al dia.
L'ACA vol construir una estació regeneradora d'aigua a Valls per destinar-la a reg
L'organisme licita la redacció del projecte constructiu
ARA A PORTADA
-
Adjudiquen les obres de la primera fase del TramCamp entre Cambrils, Vila-seca i Salou TarragonaDigital
-
«Els arbres que més al·lèrgies provoquen al Camp de Tarragona són el xiprer, el plataner i l'olivera» Sandra Pérez
-
-
Mercaderies per l'Interior torna a reclamar una alternativa definitiva al tercer fil TarragonaDigital
-

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 20 d’octubre de 2023 a les 16:39
Et pot interessar
-
Societat Alcover remodelarà integralment l'avinguda de Mont-ral
-
Societat L'AEQT rebrà la placa al Treball President Macià en Seguretat i Salut Laboral
-
Societat Retiren un antic assut entre Gratallops i Bellmunt del Priorat per millorar la dinàmica fluvial del riu Siurana
-
Societat El sector hoteler de Tarragona preveu una temporada d'estiu estable amb reserves d'última hora
-
Societat L'Ajuntament de Reus i l'IISPV estrenen col·laboració per promoure la salut pública i la sanitat
-
Societat L'Ajuntament de Valls atorga cinc reconeixements a personalitats destacades de la ciutat